  • 1. Data: 2010-08-27 13:40:21
    Temat: studzienka rewizyjna
    Od: "P.apa5.merf" <o...@w...pl>

    zastanawiam się jak powinna być prawidłowo zbudowana studzienka rewizyjna
    służąca do zatrzymywania zanieczyszczeń?:O)
    ja już sobie zrobiłem, ale zastanawia mnie jak to powinno być zrobione
    prawidłowo:O)

    więć jest sobie rynna z kturej woda wpada do owej studzienki rewizyjnej, a z
    niej rurą do studni chłonnej, i teraz zastanawiam się jak powinny być
    umieszczone rury wlotowa i wylotowa w tej studzience aby zatrzymywałą jak
    najwięcej zanieczyszczeń (piach, liście itd)
    ja zrobiłem obie rury w tym samym poziomie i na przeciw siebie,
    a jak to powinno wyglądać prawidłowo? ktura rura wyżej a ktura wyżej, i czy
    może nie na przeciw siebie?:O)
    acha i tak się jeszcze zastanawiam jak ta studzienka wytrzyma jak przyjdą
    mrozy i ta woda co tam zalega zamarźnie:O)

  • 2. Data: 2010-08-27 15:09:29
    Temat: Re: studzienka rewizyjna
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "P.apa5.merf" <o...@w...pl> napisał w wiadomości

    "ktury" to sie pisze nieco inaczej :)

    b.

  • 3. Data: 2010-08-27 15:23:55
    Od: RudeBoy <news@SPAM_BLOKmwds.pl>

    Odpływ do studni chłonnej dałbym troszkę niżej niż wlot z rynny.
    Jednak nie przy samym dnie. Musi być miejsce na syf. Generalnie im niżej
    ten odpływ dasz tym mniej wody będzie stało w studzience. Trzeba by to
    tak wypośrodkować :)
    Kategorycznie nie może być tak, że odpływ do studni chłonnej będzie
    wyżej niż wlot z rynien.
    Masz zrobione na jednym poziomie...
    Jakie przekroje rur. Bo jeżeli będzie mega ulewa to Ci sie może
    przyblokować rynna bo odpływ do studni chłonnej nie zdąży odebrać...

    Jak bedzie ulewa idź poobserwuj co się w studzience dzieje...

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 4. Data: 2010-08-27 16:43:04
    Od: "P.apa5.merf" <o...@w...pl>

    Órzytkownik "Budyń" napisał:
    > "ktury" to sie pisze nieco inaczej :)

    wiem, ale to nie a grópa na takie dyskusje NTG:O)

  • 5. Data: 2010-08-27 17:16:08
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl>

    > Użytkownik "P.apa5.merf" <o...@w...pl> napisał w wiadomości
    >

    > "ktury" to sie pisze nieco inaczej :)

    Kretyn znow zmienil nicka i mi wylazl. Plonkuj bo szkoda czasu.

    Pozdro.. TK

  • 6. Data: 2010-08-27 22:47:40
    Temat: u nas robi sie to w ten sposob
    Od: " stodola pelna rur" <s...@W...gazeta.pl>

    http://www.ilga.gov/commission/jcar/admincode/077/07
    700890ZZ9996ebR.html

  • 7. Data: 2010-08-28 01:26:13
    Temat: Re: u nas robi sie to w ten sposob
    Od: RudeBoy <news@SPAM_BLOKmwds.pl>

    W dniu 2010-08-28 00:47, stodola pelna rur pisze:
    > http://www.ilga.gov/commission/jcar/admincode/077/07
    700890ZZ9996ebR.html

    coś Ty mu tu pokazał...

  • 8. Data: 2010-08-28 15:17:36
    Od: "P.apa5.merf" <o...@w...pl>

    Órzytkownik "RudeBoy" napisał:
    700890ZZ9996ebR.html

    > coś Ty mu tu pokazał...

    profesjonalną studzienkę rewizyjną, i dokładnie o coś takiego mi
    chodziło!:O)

    obie rury (dopływu i odpływu) muszą być na tym samym poziomie żeby woda w
    nich nie stała i nie zamarzała, natomiast różnica poziomów jest pięknie
    zrealizowana za pomocą pionowych kawałków rury:O)

  • 9. Data: 2010-08-28 15:17:42
    Od: "P.apa5.merf" <o...@w...pl>

> [...]
    > przyblokować rynna bo odpływ do studni chłonnej nie zdąży odebrać...
    > Jak bedzie ulewa idź poobserwuj co się w studzience dzieje...

    rury mają te same przekroje, na razie nie ma co obserwować, bo woda pięknie
    znika w studzience chłonnej, a zanieczyszczeń na razie nie ma, to było takie
    pytanie przyszłościowe:O)

  • 10. Data: 2010-08-28 17:03:52
    Od: RudeBoy <news@SPAM_BLOKmwds.pl>

    W dniu 2010-08-28 17:17, P.apa5.merf pisze:

    > profesjonalną studzienkę rewizyjną, i dokładnie o coś takiego mi
    > chodziło!:O)

    Weź oglądnij dokładnie co to jest...

    > obie rury (dopływu i odpływu) muszą być na tym samym poziomie żeby woda w
    > nich nie stała i nie zamarzała, natomiast różnica poziomów jest pięknie
    > zrealizowana za pomocą pionowych kawałków rury:O)

    W sumie to Cię nie rozumie.. pytasz ale wiesz...
    Gdzie Ci woda ma stać jak dolot będzie wyżej niż wylot? O czym Ty mówisz?
    Przedstawiony rysunek to schemat separatora tłuszczów...
    Robienie czegoś podobnego na potrzeby wód z rynien to abstrakcja...

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...