  • 1. Data: 2010-08-27 17:41:41
    Temat: Co na sufit?
    Od: "Jacek" <m...@g...pl>

    Mam chałupę konstrukcji szkieletowej i przyszedł czas na remont sypialni.
    Na suficie mam płyty g-k i na to "kasetony" styropianowe.
    Chciałbym wywalić te kasetony i dać coś innego bardziej estetycznego, ale
    co?
    Panele ścienne? Zależy mi na tym, aby sufit był gładki i łatwy do mycia.
    Tapeta odpada, gładź taka samo.
    Jacek

  • 2. Data: 2010-08-28 07:55:47
    Temat: Re: Co na sufit?
    Od: Kudlaty <p...@g...com>

    On 27 Sie, 19:41, "Jacek" <m...@g...pl> wrote:
> [...]
    > co?
    > Panele ścienne? Zależy mi na tym, aby sufit był  gładki i łatwy do mycia.

    wykldzina dywanowa w kwadratach.

  • 3. Data: 2010-09-02 20:17:45
    Od: Marek <m...@g...com>

    On 28 Sie, 09:55, Kudlaty <p...@g...com> wrote: