  • 1. Data: 2010-08-27 08:30:59
    Temat: Tarnava czy Tarnavva
    Od: "mirek" <f...@w...pl>

    Czy to sa dwie różne firmy. Z tego co znalazłem wynika ,że jest to wynik
    podział jednej firmy.
    Czy kominki z jednej i drgiej tarnavy sa identyczne, czy jakośc wykonania i
    technologia jest różna ? Będe wdzięczny za podpowiedź. Na pewno
    kupujetarnavę tylko nie wiem jeszcze z której firmy.

  • 2. Data: 2010-08-27 09:20:53
    Temat: Re: Tarnava czy Tarnavva
    Od: Sebastian Sawicki <f...@s...edu.pl>

    On 27.08.2010 10:30, mirek wrote:
> [...]
    > technologia jest różna ? Będe wdzięczny za podpowiedź. Na pewno
    > kupujetarnavę tylko nie wiem jeszcze z której firmy.

    TarnaWa zdaje sie mniec najlepsze uzebrowanie aczkolwiek najskromniejszy
    wybor modeli.
    Ja mam TarnaWe 16KW bodajze, spisuje sie wysmienicie
    S.