  • Data: 2009-10-28 08:13:02
    Temat: Re: Ukladam welne
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hc7pdr$f29$1@news.interia.pl...
    > Uszanowanie.
    >
    > Zaczalem ukladac welne miedzy krokwiami. Ja pierdziu...

    Co masz za wełne że taka tragedia?
    Ja między krokwie układałem Unimate Isowera
    http://www.felix.pl/wpis_409,pl.htm
    Mięciutka jak kaczuszka spać by można na niej- poważnie
    Nakrokwiowo układałem Rockmin Rockwoola
    http://rwiumbraco-pl.inforce.dk/produkty/produkty-og
    olnobudowlane/rockmin.aspx
    Ta troche gorsza była i faktycznie gryzła. Ale nie było najgorzej. Długi
    fartuch roboczy, bluzka "bez dekoltu albo golf i było ok.
    Masek nie stosowałem-próbowałem ale nie wygodnie mi się w niej pracowało.
    Ciełem długim nożem kuchennym.

    Krzysiek