  • 1. Data: 2009-10-27 22:04:01
    Temat: Ukladam welne
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Uszanowanie.

    Zaczalem ukladac welne miedzy krokwiami. Ja pierdziu...

    Pozdro.. TK

  • 2. Data: 2009-10-27 22:14:31
    Temat: Re: Ukladam welne
    Od: "Stolat" <c...@g...pl>

    > Zaczalem ukladac welne miedzy krokwiami. Ja pierdziu...
    >
    > Pozdro.. TK

    O tej godzinie? :).
    Ja w tym roku tylko na stropie będę rozkładać, bo mam jeszce nie wykończone
    piętro i problemy z więźbą.

    Pozdrawiam Michał

  • 3. Data: 2009-10-27 22:50:03
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Stolat" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > O tej godzinie? :).

    No o tej, o tej. Rano do pracy. :-)
    Na stropie to ja ulozylem styropian. Przy najmniej mozna po nim chodzic i
    nie kluje. :-)

    Pozdro.. TK

  • 4. Data: 2009-10-27 23:19:33
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 27 Paź, 23:04, "Maniek4" <b...@w...pl> wrote:
    > Uszanowanie.
    >
    > Zaczalem ukladac welne miedzy krokwiami. Ja pierdziu...

    A siooooo, idz se Maniek stad bo mnie juz zaczelo klooooc!!
    Podsumowujac - moje kondolencje na najblizsze tygodnie ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 5. Data: 2009-10-27 23:25:03
    Od: "nuclear2001" <n...@p...onet.pl>

    n.googlegroups.com...
> [...]

    A siooooo, idz se Maniek stad bo mnie juz zaczelo klooooc!!
    Podsumowujac - moje kondolencje na najblizsze tygodnie ;)

    polecam wate szklaną sprzed 20 lat ;P to dopiero bajer...

  • 6. Data: 2009-10-27 23:25:11
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 27 Paź, 23:04, "Maniek4" <b...@w...pl> wrote:

    A skoro juz zaczales taki "lekki" watek to ja sie pochwale, ze jutro
    (ops, za 7h) zalewamy (a wlasciwie zasypujemy;) posadzki! hu hu ha :)
    Na parterze juz docelowe, w piwnicy dopiero chudziaka (chaupa ze juz
    mozna mieszkac a w piwnicy mam dalej piasek ;) Fachmani mieli byc
    dopiero w piatek ale sie im pozmienialo i mnie dzisiaj rano zaskoczyli
    taka informacja.. A ja tu jeszcze lazienka nie skonczona, z piwnic cza
    wyniesc ~20m2 dachowek i ~5m3 piasku i co? Dopiero wrocilem, krzyz
    mnie troche boli ale wszystko gotowe :)

    Dy - specjalnie dla Ciebie jutro bedzie aktualizacja foto w mojej
    galerii - wiem, ze sledzisz (lub przynajmniej sledziles) ;D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 7. Data: 2009-10-28 00:26:05
    Od: "Jarek M." <w...@w...pl>

    Witam

    Mnie to czeka za 2 tygodnie :-(
    Nie bardzo wie mod czego zacząć , ... chyba od piwa ;-)
    Dwa lata temu ze szwagrem na ich domu układaliśmy wełnę, jeszcze to pamietam
    :-(
    Ale jak pomyślę o tym co przede mną to już mnie wszystko swędzi.

    Maniek, może tak z rozpedu i mój dach oblecisz ?
    Nie jest duzy, 180 m kw, dwie lukarny.
    Obiecuję że będę pomagał ;-))))

    Pozdrawiam
    Jarek

  • 8. Data: 2009-10-28 03:09:08
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    Maniek4 pisze:
    > Uszanowanie.
    >
    > Zaczalem ukladac welne miedzy krokwiami. Ja pierdziu...

    Oj... współczuje :)

    Ja jutro i w czwartek kończe akcje ocieplania poddasza. Został mi jeden
    pokój. Jak już skończe to sie upije ze szczęścia. Zdecydowanie najgorsza
    robota na całej budowie.
    Dużo też zależy od wełny ja układam Rockwoola i ten podobno jest
    wyjątkowo wredny. Pyli strasznie.

    Wygląda to tak, że ubieramy na siebie kombinezony "bałwanki" na oczy
    okulary ochronne na buzie maseczki. Po 5 minutach okulary zaparowane nic
    nie widzisz, więc je zdejumujesz... Po 10 minutach w masce przestaje się
    oddychać komfortowo... zaczynamy kaszleć i pluć Rockwoolem. FAK!! Już
    wiem czemu są takie wysokie stawki za tą robotę.

    Kup sobie dużo browarów i płukaj gardło bo oszalejesz...

    Aha.. na pocieszenie Ci powiem, że między krokwie to jeszcze jakoś
    idzie... :) Druga warstwa jest bardziej masakryczna. Wełna spada zgina
    się, musisz ją nabić na grzybki/ESy najlepiej cały pas przez całe
    pomieszczenie i dopiero zastrzelić/przykręcic CD. Będzie fan obiecuje!

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 9. Data: 2009-10-28 04:40:34
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 27 Paź, 23:04, "Maniek4" <b...@w...pl> wrote:
    > Uszanowanie.
    >
    > Zaczalem ukladac welne miedzy krokwiami. Ja pierdziu...
    >
    > Pozdro.. TK

    A wieszaki zapięte i wypoziomowane?

    Pozdrawiam,
    Krzemo.

  • 10. Data: 2009-10-28 06:54:42
    Od: "Adam" <a...@w...pl>

    > Uszanowanie.
    >
    > Zaczalem ukladac welne miedzy krokwiami. Ja pierdziu...
    >
    > Pozdro.. TK

    Trzeba bylo staico kupic. Bez rekawic i na krotkim rekawku ukladalem :)

    pozdr.