  • 1. Data: 2009-10-27 20:48:20
    Temat: Czy styropian moze byc toksyczny?
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Moje pytanie zrodziło się z tego, że na budowie mam budę kampingową, w
    której sobie pomieszkuję, żeby doglądać, co tak na prawdę się dzieje.
    Teraz zrobiło się trochę zimno i... no trzeba sobie jakoś radzić :-).
    Kupiłem styropian piątkę i wyłożyłem nim budę wewnątrz, coby ją trochę
    ocieplić. Mam jednak pewne wątpliwości, czy nie jest to coś toksycznego,
    bo... jako, że jestem bardzo wrażliwy na różnego rodzaju zapachy i tu
    czuję, że coś nieznacznie śmierdzi. Czy może to być coś toksycznego?
    Styropian zwykły - nawet nie wiem jakiej firmy, ale... cały biały, bez
    żadnych tam grafitów :-)))

    pozdrawiam
    robercik-us

  • 2. Data: 2009-10-27 20:56:43
    Temat: Re: Czy styropian moze byc toksyczny?
    Od: "JS" <m...@g...com>

    Styropian to spieniony polistyren. Co tam chcesz mieć szkodliwego?
    Jacek

  • 3. Data: 2009-10-27 21:00:39
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

> [...]
    > czuję, że coś nieznacznie śmierdzi. Czy może to być coś toksycznego?
    > Styropian zwykły - nawet nie wiem jakiej firmy, ale... cały biały, bez

    sam styropian to nie...
    nawet zezrec mozna

    problemem mogą byc srodki antyadhezywne ktorymi smarowane sa formy i ostrza
    obrabiarek
    to potrafi by niezly syfek... ale pewnie producent nie powie co to, nawet
    jakbys go znalazl

  • 4. Data: 2009-10-27 21:41:45
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

> [...]
    > obrabiarek
    > to potrafi by niezly syfek... ale pewnie producent nie powie co to, nawet

    Widać że się znasz. Może nie na cięciu styropianu rozgrzanym drutem. Ale się znasz.

  • 5. Data: 2009-10-27 21:47:45
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

    > Widać że się znasz. Może nie na cięciu styropianu rozgrzanym drutem. Ale
    > się znasz.

    oj nie czepiaj sie.
    nie wszystko sie robi drutem ;-)

  • 6. Data: 2009-10-27 22:25:35
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

    > oj nie czepiaj sie.
    > nie wszystko sie robi drutem ;-)

    To mnie oświeć co przy styropianie nie robi się drutem. Tak wiem. Ostrym nożem
    jeszcze można robić.

  • 7. Data: 2009-10-27 22:27:19
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

    > Styropian to spieniony polistyren. Co tam chcesz mieć szkodliwego?
    > Jacek

    Słowo kluczowe " spieniony". Myślisz że oni szampon leją i bełtają ręką żeby się
    spienił.

  • 8. Data: 2009-10-28 06:24:14
    Od: "JS" <m...@g...com>

    Ty Kogutek naoglądałeś się reklam za dużo, czy co?
    Styropian spienia się pentanem - takie coś pomiędzy butanem a heksanem.
    Pentan szkodzi jedynie ekoterrorystom.
    Jacek

  • 9. Data: 2009-10-28 08:25:58
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 27 Paź, 22:00, "qlphon" <q...@p...fm> wrote:

> [...]
    > obrabiarek
    > to potrafi by niezly syfek... ale pewnie producent nie powie co to, nawet

    Pewnie śmierdzi "eter naftowy" którym spieniają polistyren...

    Pozdrawiam,
    Krzemo.

  • 10. Data: 2009-10-28 08:31:22
    Od: Dy <d...@m...com.pl>

    > Pewnie śmierdzi "eter naftowy" którym spieniają polistyren...

    Wieszaj skarpetki na grzejniku powinno pomoc :-)

    pozdrawiam
    Dy