  • 1. Data: 2009-10-27 17:11:06
    Temat: Parapety zewnętrzbe - okapniki
    Od: "SP2GUB" <s...@e...com.pl>

    Witam,
    Przyklejam klinkierowe okapniki o grubości 25 mm i długości 230 mm, chce je
    teraz fugować ale w hurtowni gdzie się zaopatruje w materiały, mają fugę do
    max 15 mm - tak pisze producent na opakowaniu - to pewne tak jest. Fuga ma
    być siwa - jest pomysł z zastosowaniem kleju w tym kolorze. Czy to zda
    egzamin?
    Jurek

  • 2. Data: 2009-10-27 18:38:27
    Temat: Re: Parapety zewnętrzbe - okapniki
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "SP2GUB" <s...@e...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ma
    > być siwa - jest pomysł z zastosowaniem kleju w tym kolorze. Czy to zda

    I z czym masz problem bo nie rozumię?

    Kris

  • 3. Data: 2009-10-27 19:17:22
    Od: "Collet" <r...@w...pl>

    > Użytkownik "SP2GUB" <s...@e...com.pl> napisał w wiadomości
    >

    > I z czym masz problem bo nie rozumię?
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    >
    > Kris

    tez nie rozumiem problemu ... max 15 mm to fuga szeroka.. nie rozumiesz
    max15mm czego? glebokosci, szerokosci, czy dlugosci :D .. oczywiscie chodzi
    o szerokosc, a wiec jezeli miedzy plytkami masz do 1,5cm to sie nadaje ;-)

  • 4. Data: 2009-10-27 19:46:59
    Od: "SP2GUB" <s...@e...com.pl>

    Użytkownik "Collet" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    chodzi
    > o szerokosc, a wiec jezeli miedzy plytkami masz do 1,5cm to sie nadaje ;-)

    OK,
    Fuga ma mieć szer 8mm i wysokość 25 mm.
    Pewnie zostałem wprowadzony w błąd, ja mówiłem o głebokości fugi a
    sprzedawca o szerokości fugi.

    Jurek

  • 5. Data: 2009-10-27 20:50:28
    Od: "Collet" <r...@w...pl>

> [...]
    >>

    > OK,
    > Fuga ma mieć szer 8mm i wysokość 25 mm.
    > Pewnie zostałem wprowadzony w błąd, ja mówiłem o głebokości fugi a

    interesuje Cie tylko szerokosc ...glebokosc mozna pominac .. masz do 15 mm i
    to sie liczy