  • 1. Data: 2009-10-27 10:29:14
    Temat: Jaka odleglosc od granicy dzialki ?
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Jaka była wymagana odleglość od granicy dzialki (2006 rok, jesli coś się od tego
    czasu zmieniło), ściana budynku mieszkalnego z
    oknami, dodatkowo od strony sąsiedniej działki spore balkony (czy odległość liczy się
    od rzutu balkonu, czy od przyziemia?),
    sąsiednia działka niezabudowana.

  • 2. Data: 2009-10-28 22:34:32
    Temat: Re: Jaka odleglosc od granicy dzialki ?
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > oknami, dodatkowo od strony sąsiedniej działki spore balkony (czy
    > odległość liczy się od rzutu balkonu, czy od przyziemia?),

    4m liczone od obrysu budynku
    reszta bez znaczenia

    --
    Andrzej
    www.hana.com.pl

  • 3. Data: 2009-10-28 23:33:07
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 28 Paź, 23:34, "HANA" <h...@p...onet.pl> wrote:

    > 4m liczone od obrysu budynku
    > reszta bez znaczenia

    Ale obrys to obrys przyziemia czy balkonu ?;) Bo jak balkonu to znaczy
    ze moge sobie zrobic balkon wiszacy 6m i miec go 2m nad dzialka
    sasiada legalnie ?;-)) To by byl niezly bubel prawny :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 4. Data: 2009-10-28 23:33:59
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 29 Paź, 00:33, Adam Szendzielorz <a...@g...com> wrote:

    >Bo jak balkonu [...]

    Mialo byc - bo jak przyziemia [...]

    Ah te szybkie odpowiadanie..
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 5. Data: 2009-10-29 01:28:19
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    .googlegroups.com...
> [...]

    ze moge sobie zrobic balkon wiszacy 6m i miec go 2m nad dzialka
    sasiada legalnie ?;-)) To by byl niezly bubel prawny :)

    obrys budynku,
    ktore balkony, okapy, daszki, wchodza w obrys jest dokladnie zdefiniowane w
    PB
    ciut pozno bo bym wkleil ale nie chce mi sie szukac

    --
    Andrzej
    www.hana.com.pl

  • 6. Data: 2009-10-29 07:18:30
    Od: arch <s...@w...pl>

    wiadomościnews:3280b267-cd36-4029-aada-0afb7f736608@
> [...]
    > PB
    > ciut pozno bo bym wkleil ale nie chce mi sie szukac

    Witam.
    Według warunków technicznych przed zmianami było tak:
    - (...) balkony, galerie, tarasy, schody zewnetrzne (...) nie moga
    pomniejszać odległości od granicy działki budowlanej (czyli 3 lub 4m)
    o więce niż 1,3 m.
    Natomiast po nowelizacji, w nowych warunkach technicznych odległość
    balkonu, tarasu, schodów dokładnie określono i nie może to być mniej
    niż 1,5 m od granicy działki.

    pozdr

  • 7. Data: 2009-10-30 16:25:16
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    A jeśli sąsiednia działka nie była (2006 r.) zabudowana?
    JaC

    -----