  • 1. Data: 2009-10-26 16:29:39
    Temat: Stolarz, szklarz - katowice???
    Od: "Lookasz" <l...@p...cutit.fm>

    Witam

    Poszukuje jakiegoś dobrego szklarza, który zrobiłby mi lustra na wymiar.

    Ponadto szukam stolarza, który robi szafki łazienkowe (pod umywalkę, do
    wnęk)

    Jako , że kompletnie nie orientuje się w tym temacie a nie chciałbym brać
    pierwszego z brzego to może kogoś poradzicie?.

    Aha z Katowic

    dzięki

  • 2. Data: 2009-10-26 21:01:31
    Temat: Re: Stolarz, szklarz - katowice???
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    http://www.e-manta.eu/forum/portal.php
    Może kogoś znajdziesz.

    Robert

  • 3. Data: 2009-10-26 21:08:49
    Od: "T.M.F." <t...@n...mp.pl>

    > Poszukuje jakiegoś dobrego szklarza, który zrobiłby mi lustra na wymiar.
    >
    > Ponadto szukam stolarza, który robi szafki łazienkowe (pod umywalkę, do
    > wnęk)

    Jak sie jedzie z katowic do ligoty to przed tym nowym rondkiem na
    ligockiej po lewej jest firma Reflex - tna na wymiar, piaskuja wzorki,
    montuja. Moge polecic.

    http://idom.sourceforge.net/
    Teraz takze forum dyskusyjne
    Zobacz, wyslij uwagi, dolacz do projektu.