  • 1. Data: 2009-10-26 10:31:22
    Temat: problem z mozaiką....
    Od: Tomek Głowacki <t_gl_nospam_wyalto@wytnijto_o2.pl>

    Witam serdecznie,

    Pisałem na p.r.dom ale brak odpowiedzi...

    Utknąłem z remontem w prozaicznym miejscu - nie umiem skutecznie odkleić
    folii zabezpieczającej szkliwo od mozaiki tak, żeby tego wszystkiego
    nie rozwalić (nie podrzeć papierowej siatki, ewentualnie nie oderwać
    tego z klejem ze ściany). Problem jest też tego typu, że mozaika nie
    jest równa na całej powierzchni (celowo, niektóre płytki wystające)
    model to Sensual Blue Murano Paradyża...

    Ma ktoś jakiś koncept? na mokro - nie złazi, na sucho - nie złazi, na
    gorąco podgrzane też nie specjalnie. Ciąłem zgodnie z instrukcją folię
    na paski to niby schodzi, ale tak opornie, że przy każdym "klocku"
    mozaiki jest 90% szans na urwanie go od siatki papierowej.

    Zareklamowałem toto, bo wydaje mi się, że nie powinno się do tego używać
    herkulesowej siły a folia powinna gładko odchodzić i wszystko się nie
    powinno rozwalać przy tej operacji. Glazurnik się
    bulwersuje i robić nie chce dalej, zostawił mnie z niedokończonymi ok. 4
    m^2 mozaiki....

    Czy w takim razie np. próbować to poodklejać (mimo reklamacji),
    wypadnięte pojedyncze elementy mozaiki jakoś podkleić do siatki, czy już
    na ścianie?

    Pozdr,
    Tomek

  • 2. Data: 2009-10-26 15:21:56
    Temat: Re: problem z mozaiką....
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    Użytkownik "Tomek Głowacki" <t_gl_nospam_wyalto@wytnijto_o2.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > powinno rozwalać przy tej operacji. Glazurnik się
    > bulwersuje i robić nie chce dalej, zostawił mnie z niedokończonymi ok. 4

    IMHO ktoś to trzymał na słońcu i klej się zwulkanizował.

  • 3. Data: 2009-10-26 16:22:38
    Od: "Collet" <r...@w...pl>

    Użytkownik "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Tomek Głowacki" <t_gl_nospam_wyalto@wytnijto_o2.pl> napisał w
    > wiadomości news:1256553082.502379@bongos2.pseinfo.pl...

    > IMHO ktoś to trzymał na słońcu i klej się zwulkanizował.

    reklamowac ..glazurnik ma racje ... Bonawentura ma racje ... jak juz
    odpadnie od siatki pojedyncza sztuka, to dopiero dokleic na scianie ...