  • Date: Wed, 28 Oct 2009 04:09:08 +0100
    From: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ukladam welne

    Maniek4 pisze:
    > Uszanowanie.
    >
    > Zaczalem ukladac welne miedzy krokwiami. Ja pierdziu...

    Oj... współczuje :)

    Ja jutro i w czwartek kończe akcje ocieplania poddasza. Został mi jeden
    pokój. Jak już skończe to sie upije ze szczęścia. Zdecydowanie najgorsza
    robota na całej budowie.
    Dużo też zależy od wełny ja układam Rockwoola i ten podobno jest
    wyjątkowo wredny. Pyli strasznie.

    Wygląda to tak, że ubieramy na siebie kombinezony "bałwanki" na oczy
    okulary ochronne na buzie maseczki. Po 5 minutach okulary zaparowane nic
    nie widzisz, więc je zdejumujesz... Po 10 minutach w masce przestaje się
    oddychać komfortowo... zaczynamy kaszleć i pluć Rockwoolem. FAK!! Już
    wiem czemu są takie wysokie stawki za tą robotę.

    Kup sobie dużo browarów i płukaj gardło bo oszalejesz...

    Aha.. na pocieszenie Ci powiem, że między krokwie to jeszcze jakoś
    idzie... :) Druga warstwa jest bardziej masakryczna. Wełna spada zgina
    się, musisz ją nabić na grzybki/ESy najlepiej cały pas przez całe
    pomieszczenie i dopiero zastrzelić/przykręcic CD. Będzie fan obiecuje!

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...