  • 11. Data: 2009-10-28 07:17:20
    Temat: Re: Ukladam welne
    Od: Dy <d...@m...com.pl>

    > Dy - specjalnie dla Ciebie jutro bedzie aktualizacja foto w mojej
    > galerii - wiem, ze sledzisz (lub przynajmniej sledziles) ;D
    > pozdr.
    >
    > --
    > Adam Sz.

    Cierpliwie i przez caly czas podziwiam i zazdroszcze a przede
    wszystkim duzo sie ucze.

    Pozdrawiam
    Dy

  • 12. Data: 2009-10-28 07:23:26
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 28 Paź, 07:54, "Adam" <a...@w...pl> wrote:

    > Trzeba bylo staico kupic.

    A co to?

  • 13. Data: 2009-10-28 07:23:34
    Od: Dy <d...@m...com.pl>

    Wskazana dobra maseczka na twarz i okulary. Im czesciej bedziesz
    ostrzyl noz (lub co tam masz) tym latwiej bedzie to szlo - mimo
    wszystko.
    Masz dobra pogode nie narzekaj. Wyobraz sobie te sama robote prz
    temperaturze ok. 30-40st. Od razu powinienes lepiej sie poczuc.
    Sa takie kombinezony zakrywasz sie caly i nic ddo ciebie nie dociera
    (teoretycznie) ale to juz dla zapalencow.

    Pozdrawiam
    Dy

  • 14. Data: 2009-10-28 07:35:11
    Od: "..::Adam::.." <e...@o...pl>

    > Dy - specjalnie dla Ciebie jutro bedzie aktualizacja foto w mojej
    > galerii - wiem, ze sledzisz (lub przynajmniej sledziles) ;D
> [...]

    A zapodasz linka do tej galerii? Jesli można chętnie bym tez pooglądał:)

    Pozdrawiam'
    Adam

  • 15. Data: 2009-10-28 08:03:18
    Od: "Pawel" <p...@w...edu.pl>

    Na szczęście to już za mną ... ale fakt - na drugi raz bym brał kogoś do
    tego . Nie dośc że w płucach tego świnstwa miałem to wiele razy było tak że
    na łep mi to zleciało i cała twarz w wełnie .. okulary pewnie po jakimś
    czasie zdejmniesz bo cie szlak trafi z przecieraniem ... maseczki to sobie
    kup komplecik z 20 ... bo idą jak cholera . ( moze ja mialem takie lipne i
    pękało przy gumce )
    Ogolnie współczuje ... wredna robota .

    Pawel

  • 16. Data: 2009-10-28 08:13:02
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    > Uszanowanie.
    >
    > Zaczalem ukladac welne miedzy krokwiami. Ja pierdziu...

    Co masz za wełne że taka tragedia?
    Ja między krokwie układałem Unimate Isowera
    http://www.felix.pl/wpis_409,pl.htm
    Mięciutka jak kaczuszka spać by można na niej- poważnie
    Nakrokwiowo układałem Rockmin Rockwoola
    http://rwiumbraco-pl.inforce.dk/produkty/produkty-og
    olnobudowlane/rockmin.aspx
    Ta troche gorsza była i faktycznie gryzła. Ale nie było najgorzej. Długi
    fartuch roboczy, bluzka "bez dekoltu albo golf i było ok.
    Masek nie stosowałem-próbowałem ale nie wygodnie mi się w niej pracowało.
    Ciełem długim nożem kuchennym.

    Krzysiek

  • 17. Data: 2009-10-28 10:14:12
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 28 Paź, 09:13, "kris" <k...@p...onet.pl> wrote:

    > Co masz za wełne że taka tragedia?
    > Ja między krokwie układałem Unimate Isowerahttp://www.felix.pl/wpis_409,pl.htm

    Ja isovera mialem na druga warstwe, faktycznie ona jest super
    przyjemna w ukladaniu! Nie ma wogole co porownywac do pierwszej
    warstwy ktora mialem z Rockwoola - Toprocka. Ta to jest istne
    pieklo ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 18. Data: 2009-10-28 10:16:29
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 28 Paź, 08:35, "..::Adam::.." <e...@o...pl> wrote:
    > A zapodasz linka do tej galerii? Jesli można chętnie bym tez pooglądał:)

    http://szyna.civ.pl/gallery2

    Dzisiaj beda foteczki podlogowki - panowie wlasnie jada z koksem przy
    posadzkach :)

    Maniek -> jednak jako zbrojenie mam siatki z drutu - ale takiego
    cienkiego - na oko moze fi2. Najpierw przykrywaja betonem rurki tak ze
    je ledwo widac, a na to klada siatki. Idzie im bardzo sprawnie -
    dzisiaj ma byc na gotowo :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 19. Data: 2009-10-28 10:16:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    RudeBoy pisze:

    > Ja jutro i w czwartek kończe akcje ocieplania poddasza. Został mi jeden
    > pokój. Jak już skończe to sie upije ze szczęścia. Zdecydowanie najgorsza
    > robota na całej budowie.

    Histeryzujesz.

    > Dużo też zależy od wełny ja układam Rockwoola i ten podobno jest
    > wyjątkowo wredny. Pyli strasznie.

    Maseczka, _dobre_ gogle, rękawice i ostry nóż - i nie ma problemu.

  • 20. Data: 2009-10-28 10:30:43
    Od: "Adam" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Krzemo" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    c.googlegroups.com...
    On 28 Paź, 07:54, "Adam" <a...@w...pl> wrote:

    > Trzeba bylo staico kupic.

    A co to?

    U siebie kladlem steico flex Wspolczynnik taki sam jak wełna. Jak zamoknie
    to po osuszeniu nie traci wlasciwosci izolacyjnych w przeciwienstwie do
    welny. Niepalne - testowałem osobiście :)
    Tutaj mozna sie dowiedziec wiecej
    http://www.steico.com/index.php?start=04&Itemid=124

    pozdr.