  • Data: 2009-11-03 21:10:09
    Temat: Re: Ukladam welne
    Od: "marko1a" <m...@l...de> szukaj wiadomości tego autora

    news:9dee7071-9962-4717-abf7-90690e8d1e4b@a32g2000yq
    m.googlegroups.com...

    > Jak bedziesz kleil folie to Ci radze najtansza tasme dwustronna
    > (papierowa, 5cm szeroka) i kleic w calosci, na wszystkich profilach -
    > trzyma jak trzeba, a te wszystkie specjalne kleje sa do dupy :)

    Dobry klej jest po prostu dobry a nie do dupy.. Tak robilem ja. Na innych
    budowach czesto z powodzeniem stosowalem tasme dwustronna w krótkich
    odcinkach po okolo 5cm co 20-40cm ale klej jednak jest duzo wygodniejszy i
    szybszy w uzyciu.
    Nic nie odpada, wiele z tych skosów zostalo zakrytych plytami dopiero po
    kilku tygodniach.

    http://www.garnek.pl/tarnus/7693470/folia-paroizolac
    yjna
    http://www.garnek.pl/tarnus/7693452/ukladanie-welny