  • Data: 2021-09-23 11:07:51
    Temat: Re: Upłynnienie gruntu rodzimego
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .09.2021 o 10:48 Janusz <j...@o...pl> pisze:

    > A wzdłuż tego nie da się wykopać rowu żeby ta woda miała gdzie spłynąć?
    > Bo na glinie przykryta szybko nie wyschnie i taką 'breję' będziesz tam
    > miał co najmniej do połowy lata.

    Odkopałem kawałek obrzeża na zewnątrz podjazdu i na razie nie ma wody.
    Wygląda na to, że ta ziemia jest jak gąbka - wchłonęła wodę z opadów i ją
    trzyma.

    Właśnie siedzę i myślę czy by na tym podjeździe w najniższym miejscu
    gruntu rodzimego nie wykopać dołka na studnię drenarską (1-1,5m
    głębokości) i z tej studzienki nie wypompowywać wody aż mi się wszystko
    ustabilizuje. Tylko czy tym działaniem nie pogorszę sytuacji?

    TG