    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Thu, 23 Sep 2021 20:21:50 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Upłynnienie gruntu rodzimego
    From: ptoki <s...@g...com>

    czwartek, 23 września 2021 o 11:12:12 UTC-5 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):

    > Plan sytuacyjny:
    >
    > https://ibb.co/Rg1sMGb

    Szefie, miales napisane co zrobic.
    Nie zrobiles z tego nic. Nie porowanels poprzedniego podjazdu z tym co teraz robiles,
    nie napisales jak tam woda ma cieknac.
    Wymyslasz jakies kolejne fanaberie i pytasz sie czy dobrze.

    Nie. Nie dobrze.
    Ale jak lubiesz to machnij se studzienke. Zaplacisz i za nia i za pompke i pewnie po
    drodze cos innego namajstrujesz. Moze wydrenujesz wszystkim piwnice i bedzie fajnie a
    moze bedziesz pompowal do smierci bo w poblizu jest rzeczka i woda jest w gruncie.

    Nie rozumiem po co komplikowac sytuacje jak sasiedzi dookola maja dobrze. No i nie
    rozumiem po kij robic utwardzane podjazdy jak sie na nich kostki nie kladzie i tylko
    osobowka bedzie jezdzic.
    Osobowka mozna jechac jak juz pisalem po byleczym.

    Nie kombinuj. Zrob jak lubisz bo nawet jak bedziesz kontynuowac to mysle ze zle nie
    bedzie. Ale ja bym wrzucil na dno dreny zeby woda mogla migrowac przez ten podjazd i
    tyle...