  • Data: 2016-08-31 17:10:31
    Temat: Re: Uszczelnianie Porothermu
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 31 sierpnia 2016 15:49:57 UTC+2 użytkownik KIKI napisał:

    > Jest reż Ytong 48. Można się pokusić o 1-warstwową.

    kretynstwem jest ocieplanie sciany materiałem konstrukcyjnym, bo do tego sprowadza
    sie sciana jednowarstwowa. Co zresztą potwierdzą liczby.
    Wspolczynnik U takiego muru to 0,2 a cena 130zl/m2, co jeszcze nie pokazuje tragedii
    - aby uzyskac U=0,14 jak w poprzednich przykladach trzeba mur zroic gruby na 70cm a
    wtedy kosztuje 190zł/m2 i wygrywa konkurencje na materiał najgorszy :)

    > W nowym domu nie chcę styropianu na elewacji. Piec czy lis ci wpierdoli
    > narożniki i podrapie łapami. Będzie syf.
    > Już bym nie chciał muru ze styropianem na zewnątrz. Za delikatny.

    2 warstwy siatki do wysokosc 2m załatwia sprawe. Albo przykrecic piec zeby nie łaził
    po podwórku :)

    b.