  • Data: 2016-09-08 10:14:37
    Temat: Re: Uszczelnianie Porothermu
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-09-08 o 08:01, Budyń pisze:

    > ściana 1W jest z założenia słabym rozwiązaniem, słabym w sensie mało ekonomicznym.
    W wydanej cenie mozna miec znacznie cieplejszą ścianę jesli sie zrobi 2W zamiast 1W.

    Obliczeniowo owszem a praktycznie nie wiadomo. To tak jak z welna na
    poddaszu. Zrobisz sam to zrobisz dobrze. Przyjda papraje, nie uzupelnia
    profili welna, zapomna o ociepleniu murlaty, albo scinki welny sypna
    lopata za belke i ocieplenie nie trzyma zadnych zakladanych parametrow.
    Na scianie 1W widac prawie wszystko, tylko trzeba dobrac parametry by
    byla ciepla. Mam, uzywam i nie widze powodow by nazywac ja syfem.
    Jedynie co, to moglbym placic mniej za ogrzewanie. Ale tego to juz sie
    nie dowiem.

    Pozdro.. TK