  • Data: 2018-10-12 15:29:29
    Temat: Re: Uzytkowanie wieczyste przerobione na wlasnosc
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On Thursday, 11 October 2018 17:19:44 UTC-5, Zenek Kapelinder wrote:
    > Skad wziales pol procenta. Niedawno czytalem ze w Berlinie w jakiejs luksusowej
    dzielnicy od apartamentow jest 7% a stawka ustalona przez ichni parlament to chyba 1%
    plus wspolczynniki jakie gminy moga zastosowac do roznych nieruchomosci. Najtaniej
    bedzie na wsi dla rolnikow i to bedzie jakies pol procenta. Potem sa budynki typu
    bloki z niecalym procentem. Na pol procenta bym nie liczyl jesli teraz wszystkie
    podatki od nieruchomosci sa dla Polski powyzej procenta
    http://biznes.onet.pl/podatki/analizy/tylko-polacy-n
    ie-placa-katastru/p5h8rs

    Pol procenta (no troche wiecej 0.85) jest np. w usa.
    https://en.wikipedia.org/wiki/Property_tax_in_the_Un
    ited_States#Tax_rates

    Irlandia ma sporo nizsze:
    http://www.moneyguideireland.com/property-tax-amount
    s-2018.html

    A u niemca jest bazowo 0.26% ale moze byc wyzej. I to jest to co opisalem.
    http://financial-services-ho.de/property-taxes-in-ge
    rmany/

    U mnie podatek wychodzi ponizej 2tysiecy pln na rok. A mysle ze te nieruchomosci
    spokojnie moglbym sprzedac za 600tysiecy. Tyle ze to wies "z potencjalem" wiec
    kupujacych bylo by sporo.

    Tak czy siak, ciekawie bedzie i tylko sie zastanawiam na ile nas beda chcieli
    moznowladcy oblupic.