  • 1. Data: 2013-08-22 15:41:17
    Temat: W jednym miejscu o ochronie
    Od: SJS <s...@p...pl>

    Normy kosztują i na dodatek nie zawsze człowiek wie gdzie i jak szukać.
    Około 1/4 tej książki zawiera dane przydatne dla tych co się budują
    o oknach, drzwiach zamkach, wkładkach i systemach alarmowych
    w jednym miejscu
    http://ekonomiczna24.osdw.pl/ksiazka/RYSZARD-RADZIEJ
    EWSKI-STEFAN-JERZY-SIUDALSKI/OCHRONA-OSOB-I-MIENIA-P
    ORADNIK-DLA-STUDENTOW-NA-KIERUNKACH-I-SPECJALNOSCIAC
    H-OCHRONA-,ekonoHKAWJIB9
    podaje adres ale sam nie wiem czy już sprzedają
    --
    sjs

  • 2. Data: 2013-08-22 17:19:36
    Temat: Re: W jednym miejscu o ochronie
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "SJS" <s...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    ORADNIK-DLA-STUDENTOW-NA-KIERUNKACH-I-SPECJALNOSCIAC
    H-OCHRONA-,ekonoHKAWJIB9
    > podaje adres ale sam nie wiem czy już sprzedają

    Na tak, teraz dziadzio siudalski zaczyna sprzedawac wlasny towar na grupach.
    Zalosne.

  • 3. Data: 2013-08-23 08:54:38
    Od: SJS <s...@p...pl>

    W dniu 2013-08-22 17:19, Ghost pisze:

> [...]
    H-OCHRONA-,ekonoHKAWJIB9

    > Na tak, teraz dziadzio siudalski zaczyna sprzedawac wlasny towar na
    Oj Iwan - przecież ty nawet nie masz czego sprzedawać
    coś zostanie po tobie oprócz pustych butelek po piwie?

    --
    sjs

  • 4. Data: 2013-08-23 09:13:19
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    H-OCHRONA-,ekonoHKAWJIB9

    > Oj Iwan - przecież ty nawet nie masz czego sprzedawać
    > coś zostanie po tobie oprócz pustych butelek po piwie?

    Po mnie zostanie sporo wlasnosci intelektualnej, zupelnie innego gatunku
    jakosciowego niz te zenujace towary, ktore probujesz wciskac na grupie.
    Zgadza sie, nie mam czego na grupach sprzedawac.

  • 5. Data: 2013-08-23 09:22:03
    Od: SJS <s...@p...pl>

    W dniu 2013-08-23 09:13, Ghost pisze:

> [...]
    > jakosciowego niz te zenujace towary, ktore probujesz wciskac na grupie.
    > Zgadza sie, nie mam czego na grupach sprzedawac.
    Od kiedy butelki po piwie to własność intelektualna?

    --
    sjs

  • 6. Data: 2013-08-23 10:18:56
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    EWSKI-STEFAN-JERZY-SIUDALSKI/OCHRONA-OSOB-I-MIENIA-P
    ORADNIK-DLA-STUDENTOW-NA-KIERUNKACH-I-SPECJALNOSCIAC
    H-OCHRONA-,ekonoHKAWJIB9

    > Od kiedy butelki po piwie to własność intelektualna?

    Moze poszukaj sobie grupy pl.sjs.menel

    eot buraku

  • 7. Data: 2013-08-23 10:28:24
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 22 Aug 2013 15:41:17 +0200 osobnik zwany SJS napisał:

    > podaje adres ale sam nie wiem czy już sprzedają

    chyba Tobie. Po co ktokolwiek miałby coś kupować od złodzieja?
    A każdy spamer to złodziej.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 8. Data: 2013-08-23 10:48:45
    Od: SJS <s...@p...pl>

    W dniu 2013-08-23 10:18, Ghost pisze:

> [...]
    EWSKI-STEFAN-JERZY-SIUDALSKI/OCHRONA-OSOB-I-MIENIA-P
    ORADNIK-DLA-STUDENTOW-NA-KIERUNKACH-I-SPECJALNOSCIAC

    dla ciebie?
    na grupie militaria od stycznia 2013 roku - jeden temat dałeś
    na grupie budowanie - ani jednego nowego tematu
    Pętasz się jak smród po gaciach otwierając otwór gębowy bez ładu i składu
    Znikniesz - nikt nie zauważy

    --
    sjs

  • 9. Data: 2013-08-23 13:31:43
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 23.08.2013 09:22, stary komuch SJS pisze:

    > Od kiedy butelki po piwie to własność intelektualna?

    Biedaku, jeszcze na alkoholizm cierpisz, że masz taką obsesję na punkcie
    butelek po piwie...

  • 10. Data: 2013-08-23 13:33:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 22.08.2013 15:41, stary komuch SJS pisze:
    > Normy kosztują i na dodatek nie zawsze człowiek wie gdzie i jak szukać.
    > Około 1/4 tej książki zawiera dane przydatne dla tych co się budują

    [ciach śmieci]

    Idź sobie precz z tym spamem. Przynajmniej być zaznaczył w temacie że
    spamujesz, buraku czerwony.