  • Data: 2019-12-18 17:47:12
    Temat: Re: W kwestii uzysku energii z instalacji foto
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .12.2019 o 16:33 KIKI <h...@u...dl> pisze:

    > Mogą je
    > złośliwie tak projektować, że w razie usterki nie kupisz części. Tak jak
    > z pralkami z zespolonym bębnem.

    To nie jest złośliwe - to jest tańsze dla producenta. Jak byłbyś
    producentem - to projektował byś tańsze czy droższe w produkcji urządzenia?
    Dlatego trzeba kupować urządzenia markowe z długą gwarancją. Markowe nie
    dlatego, że lepsze - ale dlatego, że jest szansa, że za 5-10 lat firma
    będzie nadal istniała i uzna gwarancję.
    Zepsuła mi się po 5 latach pralka LG (inverter) - padł jakiś czujnik na
    kołnierzu stojana.
    Internety mówiły, że do wymiany cały silnik (bo czujnik zespolony).
    Zobaczyłem, że na pralce jest naklejka: 10 lat gwarancji na digital
    inverter. Zadzowniłem na infolinię, za dwa dni przyjechał człowiek i
    wymienił co trzeba w ramach gwarancji.

    TG