  • Data: 2019-12-18 18:55:35
    Temat: Re: W kwestii uzysku energii z instalacji foto
    Od: Pilocik <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.12.2019 o 01:15, KIKI pisze:

    > A jak uszkodzą się panele po 10 to też na siebie zarobiły? Co za
    > pokrętna logika?

    nie zapytałeś jeszcze ile kosztuje przewód jak go myszy przegryzą i
    złączka MC4 jak ją ptaki podziobią, no i jeszcze korozja aluminiowej
    konstrukcji mi też pewnie grozi, i to wszystko pewnie w tydzień po
    okresie gwarancji

    kupując np. telewizor lub inny sprzęt też tyle pytań zadajesz ?

    https://www.youtube.com/watch?v=hlV-kl5Futw
    tak mi się jakoś skojarzyło :)