  • Data: 2023-04-25 22:29:13
    Temat: Re: W linku inny artykuł o pradzie
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy uważasz że ładowanie akumulatora w taniej taryfie i rozładowywanie w drogiej to
    złodziejstwo?

    Oczywiście, żerujesz na systemie jak pasożyt. Niczego nie wytwarzasz,
    nawet sam dla siebie. Kradniesz prąd manipulując taryfą.

    > Chyba tak bo cały czas to podkreślasz. Na tej samej zasadzie ty tez kradniesz. Jak
    urosną ci warzywa i je zezresz to nie odprowadzasz podatku a jak byś kupił w sklepie
    to sklep by odprowadził podatek złodzieju.

    Nie płacę podatku od obrotu. Płacę podatek VAT za nasiona i środki do
    uprawy. Nie sprzedaję upraw ale je PRODUKUJĘ. Ty nie. Niczego nie
    produkujesz. Ty kradniesz i pasiesz się na zdrowym organizmie narodu
    polskiego!

    > Nie mam możliwości założenia fotowoltaiki. Budynek jest wpisany do rejestru
    zabytków i jest dużym problemem ocieplenie go od zewnątrz i trzeba ocieplać od środka
    licząc się z mniejszą efektywnością. A co dopiero założenie kilku paneli na dachu
    krytym specjalnie do tego budynku zrobiona dachówka z blachy cynkowej.

    Możesz w oknach założyć PV nie kłam!

    https://noizz.pl/design/przezroczyste-panele-solarne
    -w-oknach-obniza-rachunki-za-prad/dnkx6dn
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>