  • 1. Data: 2023-04-25 18:35:49
    Temat: W linku inny artykuł o pradzie
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    https://www.money.pl/gospodarka/rzad-wprowadzi-specj
    alne-taryfy-jest-szansa-na-tanszy-prad-ale-i-haczyk-
    6891099943983680a.html
    Prognozują że w miarę szybko można wprowadzić.

  • 2. Data: 2023-04-25 18:50:55
    Temat: Re: W linku inny artykuł o pradzie
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > https://www.money.pl/gospodarka/rzad-wprowadzi-specj
    alne-taryfy-jest-szansa-na-tanszy-prad-ale-i-haczyk-
    6891099943983680a.html
    > Prognozują że w miarę szybko można wprowadzić.

    Mnie interesuje inna sprawa. Są ludzie, którzy mogą wydać < 6kzł na
    akumulator i żerować na innych a cebulą na panel PV za 300zł i być
    niezależnym. OK, mogą podkradać prąd, żerując na innych i kombinując z
    tayfą, kiedy nie ma słońca. Dopuszczalne. Nawet za oknem w pionie można
    taki panel wystawić i ma skuteczność 90%.

    450W panel w 10h robi 4,5kWh dwa takie to nadmiar dla aku 500Ah, można
    wtedy wodę gotować na herbatę zupełnie za free z nadmiaru (live).

    No chyba, że ktoś mieszka na stronie północnej. Wtedy rzeczywiście jest
    ociemniały :D...albo ma żyłkę "złodzieja narodu" :]
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 3. Data: 2023-04-25 22:18:00
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 25 kwietnia 2023 o 18:51:21 UTC+2 LordBluzg(R)?? napisał(a):
> [...]
    >
    > No chyba, że ktoś mieszka na stronie północnej. Wtedy rzeczywiście jest
    > ociemniały :D...albo ma żyłkę "złodzieja narodu" :]
    Czy uważasz że ładowanie akumulatora w taniej taryfie i rozładowywanie w drogiej to
    złodziejstwo? Chyba tak bo cały czas to podkreślasz. Na tej samej zasadzie ty tez
    kradniesz. Jak urosną ci warzywa i je zezresz to nie odprowadzasz podatku a jak byś
    kupił w sklepie to sklep by odprowadził podatek złodzieju. Nie mam możliwości
    założenia fotowoltaiki. Budynek jest wpisany do rejestru zabytków i jest dużym
    problemem ocieplenie go od zewnątrz i trzeba ocieplać od środka licząc się z mniejszą
    efektywnością. A co dopiero założenie kilku paneli na dachu krytym specjalnie do
    tego budynku zrobiona dachówka z blachy cynkowej. Sąsiad z pierwszego piętra chciał
    na balkonie zainstalować klimatyzator. Konserwator zabytków sie nie zgodził. Dlatego
    ja mam jednostkę zewnętrzna na strychu żeby nie było jej widać na zewnątrz. Po
    sezonie grzewczym widzę że z tym strychem to był strzał w dziesiątkę. Na dodatek w
    sam środek dziesiątki bo dokarmiam jednostkę zewnętrzna powietrzem z wentylacji. Też
    coś kradnę wykorzystując powietrze z wentylacji złodzieju nie placacy podatków
    różnych i akcyzy od prądu który sam robisz. I od wody też bo masz studnie. Ale szamba
    nie masz i srasz gdzie popadnie.

  • 4. Data: 2023-04-25 22:29:13
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Czy uważasz że ładowanie akumulatora w taniej taryfie i rozładowywanie w drogiej to
    złodziejstwo?

    Oczywiście, żerujesz na systemie jak pasożyt. Niczego nie wytwarzasz,
    nawet sam dla siebie. Kradniesz prąd manipulując taryfą.

    > Chyba tak bo cały czas to podkreślasz. Na tej samej zasadzie ty tez kradniesz. Jak
    urosną ci warzywa i je zezresz to nie odprowadzasz podatku a jak byś kupił w sklepie
    to sklep by odprowadził podatek złodzieju.

    Nie płacę podatku od obrotu. Płacę podatek VAT za nasiona i środki do
    uprawy. Nie sprzedaję upraw ale je PRODUKUJĘ. Ty nie. Niczego nie
    produkujesz. Ty kradniesz i pasiesz się na zdrowym organizmie narodu
    polskiego!

> [...]
    krytym specjalnie do tego budynku zrobiona dachówka z blachy cynkowej.

    Możesz w oknach założyć PV nie kłam!

    https://noizz.pl/design/przezroczyste-panele-solarne
    -w-oknach-obniza-rachunki-za-prad/dnkx6dn
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 5. Data: 2023-04-25 22:45:01
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 25 kwietnia 2023 o 22:29:26 UTC+2 LordBluzg(R)?? napisał(a):
> [...]
    > Możesz w oknach założyć PV nie kłam!
    >
    > https://noizz.pl/design/przezroczyste-panele-solarne
    -w-oknach-obniza-rachunki-za-prad/dnkx6dn
    Napisz jak te przezroczyste panele będą w sklepie za rogiem albo na allegro. Do tego
    czasu możesz iść drogą wskazana na wyspie Węży

  • 6. Data: 2023-04-25 22:53:34
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Napisz jak te przezroczyste panele będą w sklepie za rogiem albo na allegro. Do
    tego czasu możesz iść drogą wskazana na wyspie Węży

    https://gadzetomania.pl/przezroczyste-panele-fotowol
    taiczne-litwini-juz-je-maja,6712410021096160a

    Wypad! :D

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 7. Data: 2023-04-25 23:31:58
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 25 kwietnia 2023 o 22:54:27 UTC+2 LordBluzg(R)?? napisał(a):
> [...]
    > https://gadzetomania.pl/przezroczyste-panele-fotowol
    taiczne-litwini-juz-je-maja,6712410021096160a

    One są "przezroczyste" debilu bo duze przerwy pomiędzy płytkami zrobili. Normalny od
    razu zauważy to na zdjęciu a taki debil jak ty nie zobaczy. Skąd się debilu wziąłeś?
    Nawet jak byś sroce spod ogona wyskoczył to powinieneś być mądrzejszy niż jesteś.

  • 8. Data: 2023-04-25 23:42:32
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

> [...]

    wziąłeś? Nawet jak byś sroce spod ogona wyskoczył to powinieneś być mądrzejszy niż

    Kurwo GUPIA! Myślisz, że co? Ze przeźroczyste w 100%? Nie, w 50% to się
    kurwo nie zastanawiaj! 50% masz od ręki. Że nie jest na całości? Chuj
    cię to obchodzi. Jest 50% prześwietlne :D Zupełnie tak samo jakbyś miał
    50% zaciemnienia. I tak masz pod czaszką ciemno to nachuj ci wincyj
    światła? Ja na twoim łuckim miejscu, bym se kupował lampki śmierci. Otakie:
    https://youtu.be/UA8u3avKtzE wyjebał bym diody i ładował akumulatory :D

    Przykleić jako ozdobę budynku i pasi :D

    Są za grosze w Leruła :D
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 9. Data: 2023-04-25 23:54:50
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 25 kwietnia 2023 o 23:43:28 UTC+2 LordBluzg(R)?? napisał(a):

> [...]
    > 50% zaciemnienia. I tak masz pod czaszką ciemno to nachuj ci wincyj
    > światła? Ja na twoim łuckim miejscu, bym se kupował lampki śmierci. Otakie:

    Jak cię stary nie chciał zrobić to za grosze gumkę kupił. Potem chciał naprawić ucząc
    cię pływać. Jak widać w tym przypadku też miał pecha albo nie umiał worka zawiązać.

  • 10. Data: 2023-04-26 00:06:42
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Jak cię stary nie chciał

    Ciebie znaleźli na śmietniku. Teraz okradasz suwerena z prądu i tylko
    czekasz kto i co wyprodukuje, żeby go okraść. Byłeś śmieciem i nadal
    jesteś :]

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>