  • 1. Data: 2023-04-26 11:21:03
    Temat: Same dobre wiadomsci dla fotowoltaikarzy
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Pierwsza że będą wyłączali
    https://biznesalert.pl/integracja-oze-wyzwania-krajo
    wy-system-elektroenergetyczny/
    Druga że jest sposób żeby zarobić.
    https://www.gramwzielone.pl/magazynowanie-energii/20
    143997/magazyny-energii-i-systemy-hybrydowe-ceny-god
    zinowe-zwieksza-ich-oplacalnosc
    Miłego dnia

  • 2. Data: 2023-04-26 11:57:27
    Temat: Re: Same dobre wiadomsci dla fotowoltaikarzy
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .04.2023 o 11:21 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

> [...]
    > Druga że jest sposób żeby zarobić.
    > https://www.gramwzielone.pl/magazynowanie-energii/20
    143997/magazyny-energii-i-systemy-hybrydowe-ceny-god

    To są tak zwane klik-bajty - 100 artykułów o tym samym, minimalnie
    zmieniony tytuł i jelenie klikają i nabijają liczniki reklam.
    Na wp i onecie codziennie są 2,3 arty na temat problemów/atrakcyjności PV
    i magazynów.
    Dzisiaj napiszą jaki to zyskowny interes, jutro, że wszyscy z PV wtopili i
    rwą włosy z głowy.
    Dzięki tym artom część społeczeństwa poczuje się lepiej - na zasadzie jaką
    i Ty wyznajesz: dobrze tak, tym cwaniakom "panelarzom", nic tak nie cieszy
    jak krzywda drugiego człowieka.
    Chociaż przez chwilę poczują się dowartościowani.

    Panelarze mają na to wyrąbane, bo codziennie teraz są
    kilkadziesiąt/kilkaset kWh do przodu.

    TG

  • 3. Data: 2023-04-26 12:01:45
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 26/04/2023 11:21, Zenek Kapelinder wrote:
    > Pierwsza że będą wyłączali

    Ciekawe czym będą wyłączali moją. Głośnym ujadaniem pod płotem?

  • 4. Data: 2023-04-26 12:36:46
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 26 kwietnia 2023 o 12:01:59 UTC+2 heby napisał(a):

    > Ciekawe czym będą wyłączali moją. Głośnym ujadaniem pod płotem?
    Jak cię temat nie interesuje to po co się produkujesz. Widziałeś mnie kiedyś na
    grupie " koncerty klawesynowe"? Jak sie udzielasz to temat cię dotyczy i jesteś
    niezadowolony z rozwoju sytuacji. Mnie temat dotyczy bo im tańszy prąd będę mógł
    kupić tym lepiej dla mnie. A najtańszy jest jak jest dużo prądu z odnawialnych źródeł
    i system przesyłowy jest bliski wyłączenia z powodu przeciążenia.

  • 5. Data: 2023-04-26 12:42:47
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 26/04/2023 12:36, Zenek Kapelinder wrote:
    > Jak cię temat nie interesuje to po co się produkujesz.

    Aby wykazać Twoją żałosną nadzieję, że innym będzie gorzej. Nie, nie
    będzie. No może kliku się trafi, co im wyłączą większe farmy.

  • 6. Data: 2023-04-26 13:40:31
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 26 kwietnia 2023 o 12:42:59 UTC+2 heby napisał(a):
    > Aby wykazać Twoją żałosną nadzieję, że innym będzie gorzej. Nie, nie
    > będzie. No może kliku się trafi, co im wyłączą większe farmy.
    Do tej pory szczytem optymizmu było dwóch pedałów kupujących wózek. Stworzyłeś nowy
    wzorzec.

  • 7. Data: 2023-04-26 13:49:14
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 26/04/2023 13:40, Zenek Kapelinder wrote:
    > Do tej pory szczytem optymizmu było dwóch pedałów kupujących wózek. Stworzyłeś nowy
    wzorzec.

    Przebił mnie emeryt z gołębinka, szukajacy w panice czegokolwiek, co
    pozwoli mu poczuć się choć trochę lepiej. Jak na przykład nieszczęścia
    sąsiada, któremu tak strasznie wyłączą PV, że aż ojej.

  • 8. Data: 2023-04-26 15:00:09
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 26 kwietnia 2023 o 13:49:28 UTC+2 heby napisał(a):
    > Przebił mnie emeryt z gołębinka, szukajacy w panice czegokolwiek, co
    > pozwoli mu poczuć się choć trochę lepiej. Jak na przykład nieszczęścia
    > sąsiada, któremu tak strasznie wyłączą PV, że aż ojej.
    Po chuj się udzielasz jak cie to nie dotyczy jak tego faceta co go pies w protezę
    ugryzł. Jednak cię trzepie. W konstytucji napisane że Polska jest państwem opartym na
    solidaryzmie społecznym czy jakos tak. Do tej pory państwo zabierało jednym i dawało
    innym. Przyszedł czas żeby ci co dostawali podzielili się z tymi co im państwo
    zabieralo. Dynamiczne ceny prądu mogą spowodować że dla bystrych prąd będzie tańszy.
    Państwo zamiast bujać się z mieszkaniami komunalnymi i socjalnymi podpuściło frajerów
    żeby w czasie kiedy kilkanaście procent mieszkań jest pustych wzięli kredyty albo za
    odłożone pieniądze zapłacili za zbudowanie nowych. W budowie jest prawie osiemset
    tysięcy mieszkań. Do tego ponad dwa miliony pustostanów. Jak zakończą się budowy
    kupionych już mieszkań to będą trzy miliony pustych mieszkań. W takiej sytuacji
    czynsze najmu stanieją do granicy niemożliwości i możliwe że będą niższe od opłat
    jakie właściciel musi wnosić na rzecz wspólnoty, spółdzielni. Tak po prostu musi się
    stac bo ci co rządzą, bez względu jaka partia, nie mogą sobie pozwolić na
    niezadowolenie dużej ilości wyborców.

  • 9. Data: 2023-04-26 15:37:07
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 26/04/2023 15:00, Zenek Kapelinder wrote:
    > Po chuj się udzielasz jak cie to nie dotyczy

    To nie dotyczy prawie wszystkich domowych właścicieli PV posiadajacych
    instalacje już istniejące i bardzo możliwe, że jeszcze wielu dopiero
    planujących. Nikt ich nie bedzie wyłączał w tej chwili, bo nie ma jak
    tego zrobić, inaczej niż ujadając pod płotem. Brakuje technicznych
    możliwości innych, niż manipulowanie napięciem, co jest w zasadzie
    niemożliwe tak samo, jak ten milion zdalnie sterowanych wyłączników lub
    pół miliona urzędników z megafonami na ulicach, drących mordę jak tylko
    wyjdzie słońce zza chmurki.

    > W konstytucji napisane że Polska jest państwem opartym na solidaryzmie społecznym
    czy jakos tak.

    Pomyliłeś z komunizmem. Słowo wcześniej jest o własności prywatnej.
    Energia, którą produkuje, jest moją prywatną własnością i mogę sobie ją
    wkładać gdziebądź, włacznie z uruchomieniem farmy troli, grzaniem basenu
    czy maszyną do pierogów. Państwo mogło PV nie dotować. Skoro dotowało,
    to tylko świadczy o poziomie kretynizmu rządu. Twojego rządu.

    > Do tej pory państwo zabierało jednym i dawało innym. Przyszedł czas żeby ci co
    dostawali podzielili się z tymi co im państwo zabieralo.

    Dokładnie, śliczy przykład prosto z komunizmu.

    Są pokolenia, których komunistyczne myślenie wychodzi z butów w byle
    dyskusji. Chyba pozostało już tylko czekać, bo przekonać nie ma jak.

    > Państwo zamiast bujać się z mieszkaniami komunalnymi

    One z fotowoltaiką są, że są istotne w tym wątku?

    Żal dupę ściska, że ludzie mają prąd "za darmo", co? Za Gomułki takich
    fanaberii nie było, tam każdy solid..., tfu, wzajemnie sobie pomagał,
    pogłebiając biedę ogólną, ale za to nie było komu czego zazdrościć.

    Może zdążysz to jeszcze raz zobaczyć, czekamy niecierpliwie na 3 kadencję.

  • 10. Data: 2023-04-26 16:50:03
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 26 kwietnia 2023 o 15:37:19 UTC+2 heby napisał(a):
> [...]
    > pogłebiając biedę ogólną, ale za to nie było komu czego zazdrościć.
    >
    > Może zdążysz to jeszcze raz zobaczyć, czekamy niecierpliwie na 3 kadencję.
    Z gardła ci rząd wyjmie 10 razy tyle co dał. Weź coś na dysleksję.