  • 11. Data: 2023-04-26 16:58:42
    Temat: Re: Same dobre wiadomsci dla fotowoltaikarzy
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 26/04/2023 16:50, Zenek Kapelinder wrote:
    > Z gardła ci rząd wyjmie 10 razy tyle co dał.

    W każdym krauj rząd zabiera część dochodów. Co w tym dziwnego? Boli cie
    dupa, że są ludzie potrafiący wyciagać pieniądze w drugą stronę?

    W sumie jesteś ciekwym przypadkiem psychiatrycznym:
    1) Głosujesz na stado miernot i debili
    2) Jesteś zadowolony że robią Ciebie i resztę społeczeństwa w ch.
    3) Życzysz wszystmi, aby im się nie udało
    4) Tęsknisz za Komuną i równobiedą

    Pefekcyjny suweren?

    > Weź coś na dysleksję.

    Weź coś na umiejętność czytania. Pisanie już ogarniasz na poziomie
    składniowym.

  • 12. Data: 2023-04-26 17:15:22
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .04.2023 o 15:00 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

    > Po chuj się udzielasz jak cie to nie dotyczy jak tego faceta co go pies
    > w protezę ugryzł.

    Chyba nie do końca jesteś w temacie. Tu na grupie nie ma nikogo, kogo by
    dotyczył "problem" zdalnego wyłączenia farmy PV.
    Wszyscy co tu piszą to prosumenci o instalacjach mniejszych niż 45kW (taki
    jest limit dla prosumenta).
    Dodatkowo poza małymi wyjątkami większość to "starzy" prosumenci
    rozliczający się net-meteringiem.
    Oni to już w ogóle mają wyrąbane no to co Ty wypisujesz, dzisiaj mimo
    słabej pogody, kolejne kilkadziesiąt kWh poszło do magazynu :-)

    TG

  • 13. Data: 2023-04-26 22:14:49
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 26 kwietnia 2023 o 16:58:55 UTC+2 heby napisał(a):
> [...]
    > 4) Tęsknisz za Komuną i równobiedą
    >
    > Pefekcyjny suweren?

    > Weź coś na umiejętność czytania. Pisanie już ogarniasz na poziomie
    Uważam że jesteś idiota i to co wysmrodzisz nie może być mądre. Typowy przykład
    przedstawiciela pierwszego pokolenia co ze wsi do miasta przyjechało. Znaczy się but
    miastowy a stopa jeszcze przyzwyczajona do chodzenia bez butów. I dopiero twoje wnuki
    jakiejś miejskiej ogłady nabiorą. A co do życzeń. Życzę wszystkim żeby im się udało
    pod warunkiem że sami sobie na to zapracują praca czy pomysłem. A nie okradaniem
    innych w systemie co się dotacje na przykład nazywa.

  • 14. Data: 2023-04-26 22:23:42
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 26 kwietnia 2023 o 17:15:24 UTC+2 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):
> [...]
    > Oni to już w ogóle mają wyrąbane no to co Ty wypisujesz, dzisiaj mimo
    > słabej pogody, kolejne kilkadziesiąt kWh poszło do magazynu :-)

    Jak nikogo nie dotyczy to po co się kilku sra z pouczeniem. Mnie nie dotyczą koncerty
    na klawesyn i klawikord i się w takich tematach nie udzielam. Dotyczy was i to
    bardzo. Wiecie że przyjdzie taki czas że trzeba będzie oddać co się od państwa
    wzięło. Żeby miało dla innych od których za jakiś czas też więcej odbierze niż dało.

  • 15. Data: 2023-04-26 22:46:27
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 26/04/2023 22:14, Zenek Kapelinder wrote:
    > Uważam że jesteś idiota

    Bardzo dziekuję.

    > Typowy przykład przedstawiciela pierwszego pokolenia co ze wsi do miasta
    przyjechało.

    Ze wsią kontaktu nie miałem. Trochę mi szkoda, znam wielu ludzi ze wsi,
    mam do nich wiele szacunku.

    > A co do życzeń. Życzę wszystkim żeby im się udało

    Nie. Życzysz od wielu lat, aby wszystkim się nie udało, wyszukując
    wszelkie oznaki katastrof i rozdmuchując je do wielkości apokalipsy,
    dziesiętki, a może setki razy na usenecie. Dzieki temu, każdy będzie tak
    samo mierny jak Ty, więc nikt nie zauważy że jesteś przegrywem życiowym.
    Myślę, że o to własnie chodzi. Liczysz na przegraną tych wszystkich
    "cwaniaczków" i "kułaków", bo sam jesteś tylko miernotą potrafiącą
    zapluć ekran jadem zazdrości robotniczo-chłopskiej. Niestety, dla
    Ciebie, akurat PV działa na tyle dobrze, że co do opłacalności tego
    eksperymentu u przeciętnego Kowalskiego nikt nie ma większych
    watpliwości. Oczywiście mowa o ludziach potrafiących liczyć, nie każdy
    potrafi.

    > A nie okradaniem innych w systemie co się dotacje na przykład nazywa.

    Tak, dlatego tak ochodzo głosujesz na ludzi o mentalności komunistów i
    zwykłych debili. Zmartwie Cię: socjalizm nie działa. Każdemu po równo
    już było. Ale usilnie wypychając do władzy najbardziej lewackie
    ugrupowanie w historii, sam wygenerowałeś problem tych dotacji. Tak,
    Panie Zenuś, populiści zawsze są debilami. Nawet jeśli mówią, że nie są.
    Będą robić idityczne dotacje bez śladu planowania, aby podtrzymać głosy
    na nich. Tak działa populizm. I Ty, oraz cała reszta tępego suwerena,
    wygenerowaliście ten problem własymi głosami na imbecyli, którzy jedyne
    co potrafią, to rozdawać więcej pieniędzy.

    Nie męczy Cię ten dysonans poznawczy, że człolwiek z IQ w max 10%
    populacji jednoczesnie głosuje na populistyczne miernoty od rozdawania
    pieniędzy, a potem narzeka, że populistyczne miernoty rozdają pieniądze?

  • 16. Data: 2023-04-26 22:50:18
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 26/04/2023 22:23, Zenek Kapelinder wrote:
    > przyjdzie taki czas że trzeba będzie oddać co się od państwa wzięło

    "[...]...i wtedy zaczną się szerzyć pogłoski, że pewne rzeczy znikają i
    zapanuje wielka niepewność gdzie się te rzeczy podziały... i na prawdę
    nikt nie będzie miął pojęcia, o tym gdzie są te wszystkie drobiazgi. O
    takiej solidnej podstawie, do której przymocowane są rożne przystawki. W
    tym czasie przyjaciel zgubi młotek swego przyjaciela, a młodzi nie będą
    wiedzieli gdzie są rzeczy należące do ich ojców, które ojcowie położyli
    na swoich miejscach poprzedniego wieczoru około ósmej. Napisane jest..."

  • 17. Data: 2023-04-27 06:43:38
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .04.2023 o 22:23 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

    > Jak nikogo nie dotyczy to po co się kilku sra z pouczeniem.

    Pewnie robią to w tym samym celu co w innych Twoich wątkach. Aby prostować
    bzdury jakie tu wypisujesz.
    Jeszcze jakiś młody, niedoświadczony przeczyta Twoje wypociny i weźmie je
    za prawdę objawioną.

    TG

  • 18. Data: 2023-04-27 06:52:28
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

> [...]

    > Wiecie że przyjdzie taki czas że trzeba będzie oddać co się od państwa
    > wzięło. Żeby miało dla innych od których za jakiś czas też więcej

    Też na to liczę, w ubiegłym roku zapłaciłem więcej podatków, niż Ty przez
    2 lata dostałeś od państwa danin.
    Utrzymuję Ciebie i jeszcze pewnie kilku Tobie podobnych.
    To z mojej kasy dostajesz 14 emeryturę, masz dopłaty do prądu i gazu.
    Jak by nie moja kasa to miałbyś prąd po 2 zł.

    TG

  • 19. Data: 2023-04-27 10:54:40
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 27 kwietnia 2023 o 07:05:03 UTC+2 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):
> [...]
    > To z mojej kasy dostajesz 14 emeryturę, masz dopłaty do prądu i gazu.
    > Jak by nie moja kasa to miałbyś prąd po 2 zł.

    A mój dziadek spod Sosnowca stracił chujem odrzutowca.

  • 20. Data: 2023-04-27 11:07:23
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .04.2023 o 10:54 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

    > A mój dziadek spod Sosnowca stracił chujem odrzutowca.

    To kto Cię teraz utrzymuje na emeryturze, kto płaci na Twoje 14+ i kto
    dopłaca do Twojego prądu?
    Wiesz?

    TG