  • 141. Data: 2023-05-13 21:42:01
    Temat: Re: Same dobre wiadomsci dla fotowoltaikarzy
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 13 maja 2023 o 19:39:34 UTC+2 FEniks napisał(a):
    > Takie panują zasady na grupach dyskusyjnych - odnosi się do fragmentów
    > cytowanego tekstu. Tyle lat i ciągle nie wiesz?
    > No to trzeba było tak od razu, zamiast racjonalizować kwaśne winogrona.
    >
    > Ewa
    Jest jeszcze zasada że należy podpisywac się własnym imieniem i nazwiskiem. To tyle o
    zasadach. Dlaczego nie stosujesz się do jednej z zasad a uważasz że musisz się
    stosować do innej? Zasady napisała jedna osoba. To był dyslektyk czyli osoba
    upośledzona umysłowo. Wymyślił tak żeby jemu było dobrze. Poza tym wszystko na
    świecie podlega modernizacji. Można modernizować zasady pisania na grupach żeby było
    wygodniej. Chyba że się jest osoba upośledzona umysłowo, wtedy odpowiadanie na
    konkretne pytania czy treści ma uzasadnienie. Ale tylko dla przygłupów.

  • 142. Data: 2023-05-14 16:35:35
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 13.05.2023 o 19:39, FEniks pisze:

    > Nie wystarczy, bo zgnije maks po kilku miesiącach.

    Jest takie trudne słowo.
    Metafora się nazywa.

    --
    Pete

  • 143. Data: 2023-05-15 09:08:36
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 14.05.2023 o 16:35, Pete pisze:

    > Jest takie trudne słowo.
    > Metafora się nazywa.

    Tu raczej chodziło o inne trudne słowo - analogia.
    Ale słaba ta analogia, o czym powyżej.

    --

    Ewa

  • 144. Data: 2023-09-25 20:06:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Śląski t...@k...bezspamu.org.pl ...

    > Jedyna możliwość, to podbić przekładnię na lokalnym trafo, żeby w
    > spoczynku było powiedzmy 250V - nadal (niestety) zgodnie z normą.
    > Jak zaświeci słońce i napięcie wzrośnie - wszystkie poprawnie
    > ustawione falowniki powinny się wyłączyć.(*)
    >
    > Cała reszta pierdolenia, że OSD może zdalnie komuś zgasić
    > mikroinstalację prosumencką - to na ten moment farmazony.

    Jakby mieli mozliwośc zdalnego sterowania trafo to rownie dobrze w
    momentach najwiekszej produkcji mogliby obnizac napiecie bazowe.
    Zdaje sie ze na tym polega własnie cały problem ze nie inwestowali w
    trafa.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Z dalszych eksperymentów zrezygnował." Mark Twain

  • 145. Data: 2023-09-25 20:06:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik heby h...@p...onet.pl ...

    > Jest tak dobrze, że 1/3 mojej mocy przepalam na podgrzewanie
    > basenu. Bo mogę.

    Z ciekawosci - mozesz podac jakies liczby w tym temacie?
    Jaki duzy basen?
    Jaka PC?
    Od kiedy do kiedy grzejesz?
    Do jakiej temp?
    Ile to zuzywa pradu?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Przepis na dziecko: 25dag miłości, 25dag namiętności, 2 jajka,