  • Data: 2016-07-24 17:05:14
    Temat: Re: Wakacje, czy kolejna grupa umiera?
    Od: Dawid <x...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie umiera, ma sie dobrze. Zmienil sie charakter grupy, ewoluowala. Jest na niej na
    stale kilka moze kilkanascie osob. Przy braku nowych uzytkownikow chcacych
    przystosowac sie do charakteru a nie nazwy grupy mozemy gadac o wszystkim, tak jak to
    robia ludzie ktorzy maja ze soba kontakt od wielu lat. Nie zauwazylem zeby przy
    wolnym charakterze grupy nowy uzytkownik nie dostal informacji zwiazanych z
    budowaniem. Dzieki nowej formule kazdy z nas ma mozliwosc indywidualnego rozwoju. Nie
    ilosc sie liczy a jakosc.

    Trafna odpowiedz,bardzo mi się podoba.
    Tylko zmienić nazwę grupy i będzie super.