  • 21. Data: 2022-08-15 21:01:41
    Temat: Re: Warto teraz sprzedać mieszkanie.
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:9d4e07c0-186b-47d6-bca8-6b307e6a65ddn@googlegr
    oups.com>
    user Zenek Kapelinder pisze tak:

    > Ceny mieszkań schodzą z górki. To może być dobry czas na sprzedaż
    > To może być najlepszy czas na sprzedaż nieruchomości, twierdzi
    > Bartłomiej Baranowski, analityk portalu Domiporta.pl. Ceny
    > sprzedaży mieszkań, w niektórych miastach zaczęły spadać, a
    > ponadto serwisy nieruchomościowe puchną od ofert z rynku
    > wtórnego."

    panie Bartłomieju ale na ch. sprzedawać?
    Jeść nie prosi.

    Sprzedadzą sobie spadkobiercy (a może i nie sprzedadzą)

    --
    Piter

    negocjatorzy ratują samobójców z dachów wieżowców
    dlaczego nie ratują budujących domy

  • 22. Data: 2022-08-15 21:49:27
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 15 sierpnia 2022 o 21:01:38 UTC+2 PiteR napisał(a):
> [...]
    >
    > --
    > Piter
    >
    > negocjatorzy ratują samobójców z dachów wieżowców
    Akurat prosi. Żadne mieszkanie nie jest bezkosztowe. A im nowsze tym koszt większy.
    Dla kawalerki z PRL jest to ok 300 złotych na miesiąc, wiem bo tyle place. Dla
    trzypokojowego w 11 piętrowym bloku ok 600 złotych na miesiąc. Takie mieszkanie co
    jak twierdzisz że jeść nie woła po dziesięciu latach kosztuje 78 tysięcy. Za dziesięć
    lat takie mieszkanie będzie można kupić za dzisiejsze waloryzowane 78 tysięcy.

  • 23. Data: 2022-08-15 22:45:27
    Od: Kris <k...@g...com>

    poniedziałek, 15 sierpnia 2022 o 21:49:29 UTC+2 4...@g...com napisał(a):

> [...]
    Dla kawalerki z PRL jest to ok 300 złotych na miesiąc, wiem bo tyle place. Dla
    trzypokojowego w 11 piętrowym bloku ok 600 złotych na miesiąc.
    Sprawdzam
    Sprawdziłem u siebie
    Ok 45m2 mieszkanie gdybym nikogo tam mieszkającego nie zgłosił płaciłbym ok 200 zł.
    Z czego ok 170 zł to fundusz remontowy( pieniądze z których remontuje się części
    wspólne itp)
    Koszt porównywalny z kosztami stałymi utrzymania średniej klasy auta.
    Ale to teoretycznie bo praktycznie jak pisałem jakiś czas temu- daje ogłoszenie i
    telefony dzwonią .
    Ps.
    To konkretnie mieszkanie kupiłem i wyremontowałem w 2001.
    Wtedy 32tys mnie to kosztowało.
    Do 2007 tam mieszkałem, później,-do dzisiaj wynajmuję.
    W tym okresie ze 2 miesiące może kasy z wynajmu nie dostalem
    (Zmiana lokatorow/drobny remont)

  • 24. Data: 2022-08-15 23:41:44
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:22ba2393-e3b6-4622-a2ff-1153b46294d5n@googlegr
> [...]

    > Akurat prosi. Żadne mieszkanie nie jest bezkosztowe. A im nowsze
    > tym koszt większy. Dla kawalerki z PRL jest to ok 300 złotych na

    Płacę 266zł. Przez pięć lat niemieszkania w Polsce straciłem 16 tys zł.
    Podarowałem sobię odrobinę luksusu. Mieszkanie i tak szybciej drożeje.

  • 25. Data: 2022-08-16 01:07:48
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 15 sierpnia 2022 o 23:41:41 UTC+2 PiteR napisał(a):
> [...]
    > --
    > Piter
    >
    > negocjatorzy ratują samobójców z dachów wieżowców
    Co poleciało do góry spaść musi.

  • 26. Data: 2022-08-16 07:45:29
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 15-08-2022 o 22:45, Kris pisze:

> [...]
    > Sprawdziłem u siebie
    > Ok 45m2 mieszkanie gdybym nikogo tam mieszkającego nie zgłosił płaciłbym ok 200 zł.

    Ogrzewać nie trzeba?

  • 27. Data: 2022-08-16 08:09:01
    Od: Kris <k...@g...com>

    wtorek, 16 sierpnia 2022 o 07:45:31 UTC+2 Cavallino napisał(a):
    >.
    > Ogrzewać nie trzeba?
    Nie było sytuacji żeby stało.puste to nie musiałem się tym martwić.
    Ale podejrzewam że nawet gdyby było puste to powyżej 10stC by było całą zimę.
    Sąsiad po.lewej, sąsiad po prawej i ten z gory oraz ten z dołu przecież grzeją.
    To nie wyludniona kamienica taka jak np ta w której Zenek mieszka.

  • 28. Data: 2022-08-16 09:07:32
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > ONETFORBESNIERUCHOMOŚCI
    > "Ceny mieszkań schodzą z górki. (...)

    otwieram jakikolwiek artykuł o cenach mieszkań. Ceny podano z Warszawy,
    Krakowa.......Katowic. Zastanawiam się, czy jakby zsumować wszystkich
    mieszkańców wymienionych miast, jaki byłby to procent Polaków? Bo jeśli
    nawet 50%, to ciągle uważam że takie porównanie jest do dupy. Czy jest
    gdzieś porównanie które pokazuje ceny mniejszych miast? Pewno jest, ale
    się nie klika. taką porównywarką może być nawet OLX. jak tam sobie
    wybierzecie mieszkanie 45m+ do 200tyś to wyskoczą tysiące ofert. i to
    nie Pcim Dolny, tylko np Chorzów. (108 tyś mieszk.)
    https://www.olx.pl/d/oferta/sloneczne-2-pokojowe-mie
    szkanie-z-balkonem-okazja-CID3-IDP41Pg.html
    Moim zdaniem, porównania cen mieszkań w najdroższych miastach, mogą byc
    ciekawostką oderwaną od życia. Oczywiście w wymienionych miastach żyją
    (naiwni) ludzie i to bardzo dobrze, bo pomiędzy ich (wysoką) wypłatą, a
    (wysoką) ceną czynszu jest ZUS, bez którego państwo nie przetrwa.
    Natomiast ludzie którzy właśnie płacą 100-200zł czynszu (+woda prąd gaz)
    dziwią się niezmiernie jak można narzekać że wypłata nie starcza.....

    ToMasz

  • 29. Data: 2022-08-16 10:02:39
    Od: Kris <k...@g...com>

    wtorek, 16 sierpnia 2022 o 09:07:34 UTC+2 ToMasz napisał(a):
    > W.
    > Natomiast ludzie którzy właśnie płacą 100-200zł czynszu (+woda prąd gaz)
    > dziwią się niezmiernie jak można narzekać że wypłata nie starcza.....

    Jako.mieszkanca małego.miadta(ok 40tys ludzi) dziwi mnie że w Warszawie sprzedają
    "kawalerki" o pow 17m2.
    Kurcze ja mam większą łazienkę;;)

  • 30. Data: 2022-08-16 10:44:00
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 16 sierpnia 2022 o 08:09:02 UTC+2 Kris napisał(a):
> [...]
    > To nie wyludniona kamienica taka jak np ta w której Zenek mieszka.
    Do tych sąsiadów przepis który nakazuje utrzymanie chyba minimum szesnastu stopni
    żeby nie grzać kosztem sąsiadów. Części wspólnych też nie grzejesz? Jak to zrobiłeś?