  • 11. Data: 2014-10-11 10:19:51
    Temat: Re: Warunkowanie możliwości zabudowy od kanalizacji
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2014-10-11 10:16, Piotrek wrote:

    > Tu akurat możesz ich przetestować praktycznie za free ponieważ
    > oczyszczalnie do 5m3/dobę robisz na zgłoszenie. Tak więc przygotowanie
    > kwitów zajmuje Ci góra pół godziny.
    >
    > Piotrek

    miało być na zgłoszenie i bez operatów wodno-prawnych.

    Piotrek

  • 12. Data: 2014-10-11 10:56:51
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2014-10-11 o 10:16, Piotrek pisze:

    > Tu akurat możesz ich przetestować praktycznie za free ponieważ
    > oczyszczalnie do 5m3/dobę robisz na zgłoszenie. Tak więc przygotowanie
    > kwitów zajmuje Ci góra pół godziny.

    A nie jest potrzebny tytuł prawny do działki?

    --
    Pete

  • 13. Data: 2014-10-11 11:10:36
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2014-10-11 10:56, Pete wrote:

    > A nie jest potrzebny tytuł prawny do działki?

    Jest potrzebne prawo do dysponowania na cele budowlane.

    P.

  • 14. Data: 2014-10-11 11:26:27
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2014-10-11 o 11:10, Piotrek pisze:

    > Jest potrzebne prawo do dysponowania na cele budowlane.

    Ale zdaje się Borys dopiero się przymierza do zakupu...

    --
    Pete

  • 15. Data: 2014-10-11 11:39:18
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2014-10-11 11:26, Pete wrote:

    > Ale zdaje się Borys dopiero się przymierza do zakupu...

    No to niech poprosi potencjalnego sprzedającego o upoważnienie.

    Zgaduję, że możliwość sprzedaży działki będzie dostateczną motywacją dla
    właściciela i nie będzie robił problemów.

    Piotrek

  • 16. Data: 2014-10-12 09:21:57
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2014-10-11 o 11:39, Piotrek pisze:

    > No to niech poprosi potencjalnego sprzedającego o upoważnienie.
    >
    > Zgaduję, że możliwość sprzedaży działki będzie dostateczną motywacją dla
    > właściciela i nie będzie robił problemów.

    Podejrzewam, że sprzedającym jest miasto :D

    --
    Pete

  • 17. Data: 2014-10-12 17:57:50
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sun, 12 Oct 2014 09:21:57 +0200, Pete napisał(a):

    > Podejrzewam, że sprzedającym jest miasto :D

    Nie tym razem :)

    Ale właśnie wracam z tych okolic i drugi koniec ulicy jest rozryty czymś,
    co przypomina kanalizację w budowie. Może jutro uda mi się wypytać
    robotników, powinni wiedzieć jak daleko będą to kłaść.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl