    From: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Wąż 1" do pompy
    Date: Sun, 06 Aug 2023 11:11:24 +0200

    W dniu .08.2023 o 10:49 Cavallino <C...@k...pl> pisze:

    > Ale akurat takiego też nie mieli, sprawdzane w dwóch sklepach.
    >
    > Poradziłem sobie w inny sposób, miałem od starej pompy wkręcane kolanko
    > i króciec na taki wąż.
    > Dokupiłem drugi taki sam w LM i podłączyłem.
    >
    > Niestety, nie załatwiło to tematu, nadal pompa nie jest w stanie
    > przepchnąć (zawsze) przez pionowy wąż wody, widać się jakoś skręca gdy
    > jest lużny, a kolanka nie jestwm w stanie umieścić jakoś specjalnie
    > sztywno na wieku studni.
    >
    > Trzeba lekko pociągnąć za wąż i go rozprostować.
    >
    > Pozostaje więc użycie na pionowy odcinek sztywniejszej rury.
> [...]

    To zostaje tylko net.
    Kup rurę 32 na metry:
    https://allegro.pl/oferta/rura-montazowa-nawadniania
    -32-ldpe-waz-na-metry-10699956774

    Jak ją rozprostujesz na kilka dni i zostawisz na słońcu to nie będzie się
    zwijała.
    Jak masz jakąś opalarkę/nagrzewnicę to możesz delikatnie podgrzać i też
    zapamięta kształt.

    Do tego złączki do pompy
    https://allegro.pl/oferta/zlaczka-pe-z-gwintem-zewne
    trznym-32-5-4-14072446521