eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieWażna deklaracja dla posiadaczy kredytów. "Dalsze podwyżki stóp mogą być konieczne" › Re: Ważna deklaracja dla posiadaczy kredytów. "Dalsze podwyżki stóp mogą być konieczne"
  • Data: 2021-12-23 22:19:16
    Temat: Re: Ważna deklaracja dla posiadaczy kredytów. "Dalsze podwyżki stóp mogą być konieczne"
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 23/12/2021 21:03, Zenek Kapelinder wrote:
    > to co sądzisz o następnych wrostach stóp procentowych i co z tego moze wyniknąć.

    Wynikną z tego większe raty dla mnie. To sądzę. W tym, czy to dobre czy
    złe dla inflacji, nie nalezy pytać przypadkowych hebych z internetów,
    tylko ekonomistów i sądząc po ich biegunowo odległych diagnozach w
    mediach PL - najlepiej zagrmamanicznych, możliwe nie uwikłanych w politykę.

    Ale nikt nie pyta.