  • Data: 2016-03-27 16:02:25
    Temat: Re: Wczoraj w TV byl program o uchodzcach we Francji
    Od: JDX <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2016-03-26 10:35, Maniek4 wrote:
> [...]
    m-polski-w-episkopacie-powstal-juz-akt-intronizacji/
    ex907s

    > Oj wiesz.. Mnie podobna megalomania jakos nie porywa, albo sie nie znam.
    > W kazdym razie Ciebie i tak nie dotyczy, wiec czym sie przejmujesz?
    Przejmuję się tym, że w przyszłości może dotyczyć. Tak jak ty
    przejmujesz się, że homo-prawo może dotyczyć ciebie. Bo pewnie słyszałeś
    (a jakżeby inaczej :-D ) ten argument mówiący, że jak da się palec to
    odgryzą całą rękę.

    > Chrzest Polski to rok 966. Minelo sporo czasu zeby podobne rozwiazania
    > forsowac znacznie wczesniej.
    No i przecież forsowano. Niewiernych nawracano ogniem i mieczem.

    > Cos co piszesz moim zdaniem nigdy sie nie
    > wydarzy. Jednym z powodow jest fakt, ze ludzie uwazajacy sie za
    > katolikow to jednak wymagajaca grupa wobec wlasnych ksiezy i ceniaca
    > sobie niezaleznosc. O ile prawdy fundamentalne przechodza gladko
    > (trudniej z realizacja), o tyle dziwaczne interpretacje juz nie.
    Mówisz np. o tych dziwacznych interpretacjach obecnego papieża (który,
    notabene, podobno jest nieomylny ,,z urzędu") który dziwacznie
    interpretuje chrześcijańska miłość i wzywa do pomocy emigrantom i
    uchodźcom muzułmańskim? :-D Zdaje się, że nawet co odważniejsi
    hierarchowie polskiego KK też tak dziwnie interpretują chrześcijańską
    miłość. :-D