  • Data: 2015-08-28 16:50:40
    Temat: Re: Wędzarnia - "oryginalne" projekty
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fri, 28 Aug 2015 11:10:16 +0200, Ergie

    > Ja z wędzarni zrezygnowałem (a miałem w poprzednim domu) bo zobaczyłem
    > jak działa i jaki efekt daje elektryczna maszyna do wędzenia.

    Też już jakiś czas temu wyrosłem z babrania się w węglu, dymie, itp.
    Do nowego domu kupuję grill gazowy, względnie elektryczny (wędzarnię
    rozważam, bo znajoma ma wyśmienite sielawy wędzone i te mi się po nocach
    śnią ;) -- teraz grilluję tylko i wyłącznie, jak już zostanę zmuszony. :P

    Nawet ostatnio żona zmontowała "prażonkę" (to taka mamałyga ważywno mięsna,
    oryginalnie pichcona w kociołku żeliwnym, stawianym na ognisku) na gazie w
    domu, z pomocą szybkowaru i potrawa była o niebo lepsza niż ta z "ognia".

    Nie było goryczki (zdarza się, gdy się przesadzi z temperaturą) i nie
    śmierdziała dymem. Więc stwierdziliśmy, że skoro uciekamy od ognia z paliw
    stałych przy CO, to we wszelkich innych pozycjach też.

    --
    Pozdor
    Myjk