    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Wędzarnia - "oryginalne" projekty
    Date: Tue, 01 Sep 2015 21:08:44 +0200
    <a...@g...com>
    <2...@g...com>
    <1...@g...com>
    <55e5102c$0$4765$65785112@news.neostrada.pl>
    <55e54234$0$8371$65785112@news.neostrada.pl>
    <ms45dt$f5i$1@usenet.news.interia.pl>
    <55e5a42d$0$27525$65785112@news.neostrada.pl>
    <ms4ase$q83$1@usenet.news.interia.pl>
    <55e5d15a$0$4782$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 2015-09-01 o 18:24, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Adam" napisał w wiadomości grup

    > No chyba, ze tak. W takim razie musisz mieć racje. Na 150% :-)

    Prawie 256% ;)
    Żartowniś z Ciebie :)

    Nie mówię, że mam rację. Staram się też unikać takich sformułowań.
    Ale wolę słuchać, niż mówić.

    Natomiast do dyskusji:
    Przeczytałem sporo materiałów, słuchałem wielu ludzi, począwszy od
    zapaleńców z jakichś amerykańskich sekt, przez różne europejskie "guru",
    jedną czy dwie osoby z Indii, kogoś z Japonii -bardzo duży przekrój.
    Ludzie młodzi i mocno starzy. Najstarszy - bodajże dominikanin, sporo
    ponad 80 lat. Niesamowicie inteligentny człowiek, niezwykle
    humorystyczny, patrzący z dystansem na siebie. Na rowerze niejednego
    młodego by przegonił. Przy okazji bardzo życzliwy, ale i o wielkiej
    wiedzy. Inny człowiek - jakiś mnich z Indii - też niezwykle
    inteligentny. Duży przekrój wyznań, sporo ateistów.

    Słuchając wielu ludzi, czytając sporo opracowań na poziomie doktorskim
    czy profesorskim, popartych często długoletnimi badaniami - można sobie
    swoje zdanie wyrobić.
    Nawet odnośnie alkoholu ;)

    --
    Pozdrawiam.