  • Data: 2019-02-09 14:52:25
    Temat: Re: Węgiel vs pellet
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sat, 9 Feb 2019 05:48:33 -0800 (PST), l...@g...com

    > Trochę żeśmy nadrobili w ciągu 30 lat ale nie za wiele. Dalej bida z
    > nędzą, pomimo Unii, dotacji itp. Takie Niemcy po wojnie, z kraju
    > zniszczonego, objętego obowiązkiem wypłacenia odszkodowań ( nie nam
    > oczywiście) w latach 70 tych były i są nadal o kilka długości przed
    > nami. Wiem, plany Marschalla i inne rzeczy im pomogły ale to wszystkiego
    > nie tłumaczy. Sumując, przy naszych politykach, wszystkich opcji,
    > bedziemy dalej stać w miejscu i żadne Unie nam nie pomogą.

    Unia nam pomogła i pomaga nadal, między innymi pilnując żeby takie syfy jak
    "czyste powietrze" nie miały racji bytu -- bo to zwykłe trwanie w
    ciemnogrodzie i powrót na wschód -- a tam wracać nikt nie chce (no, może
    poza paroma wyjątkami). Jak tego nie widzisz to jesteś albo ślepy albo
    głupi. Albo dwa na raz.

    --
    Pozdor
    Myjk