  • Data: 2019-02-10 12:21:25
    Temat: Re: Węgiel vs pellet
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sat, 9 Feb 2019 14:29:40 -0800 (PST), Budyń

    > jesli porównujesz lekki dyskomfort wytykania palcami,

    To nie jest dyskomfort tylko PRZEŚLADOWANIE. Właśnie dlatego,
    że nikt nie uczy w tym chorym kraju, że można mieć inne zdanie.

    > co zresztą nie jest powszechne do totalnej deprawacji
    > i demoralizacji, i preferujesz własnie tę deprawację

    To akurat tylko i wyłącznie twoja chora wizja wyssana z palca.

    > to ja mogę ci tylko współczuć. Tobie i twojej rodzinie
    > oczywiscie.

    Obejdzie się. Od dawna pokazujesz że nie masz zielonego pojęcia o tym co
    się dzieje w polityce i życiu codziennym. Masz jakieś swoje fantazje i się
    niestety nimi dzielisz publicznie.

    --
    Pozdor
    Myjk