    From: Kris <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Wełna z marketów
    Date: Fri, 18 May 2012 01:43:20 -0700 (PDT)

    W dniu piątek, 18 maja 2012 10:32:29 UTC+2 użytkownik hk napisał:
    > Czy są jakieś przeciwwskazania co do zakupu wełny na poddasze w
    > marketach typu Castorama czy Leroy? Ceny na ogół niższe niż w
    > hurtowniach budowlanych, pod chmurką trzymają towar jedne i drugie...
    > Czy hipermarkety mogą mieć towar "fabrycznie wybrakowany" czy też po
    > prostu wykonawcy ciągną inwestora tam, gdzie mogą dostać drobne "dowody
    > wdzięczności" za narajenie klienta?

    Nie wiem jak teraz ale ze 3 lata temu jak ja robiłem ocieplenie to na wełnę można
    buyło dostac prawie 50% opustu w stosunku do cen katalogowych.
    Kuupuj tam gdzie taniej ale dobra wełne. Zresztą spisz ceny marketowe i idz do
    lokalnej hurtowni, pogadaj powinienes dostac podobna cene.
    Wykonawcami się nie sugeruj, im nie zalezy abys kupił tanio więc zawiozą Ciebie tam
    gdzie dostana "działkę" za przyprowadzenie klienta.
    Nie kupuj najtańszych marketowych marek, kupuj sprawdzone produkty, tu na grupie
    padałyu nazwy. Dobre ceny ma Ursa