    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Fri, 5 Aug 2016 05:56:14 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Wentylacja ocieplenia
    From: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu piątek, 5 sierpnia 2016 13:51:01 UTC+2 użytkownik MK napisał:
> [...]
    wentylacyjna to tylko leczenie syfu pudrem.

    niewątpliwie naleciało mi wody za styropian, wiem bo widziałem. To było juz 5lat
    temu. To co -mam juz zgniły dom? :-)

    > Zajrzyj i zobacz

    > ale opór przepływu ma, żeby znaczące ilości ciepła przemieścić to sporo
    > powietrza musi przelecieć

    roznice miedzy konwekcją a przepływem mam nadzieje rozumiesz? To sa zupelnie inne
    rzedy wiekosci parametrow.

    > Przetrzyj oczy i wypij kawę bo 15 cm wełny nie dostrzegłeś

    dostrzegłem, u mnie jest 15 welny +20 styro. Ta twoja 5ka ze szczeliną to tylko
    podklad pod tynk a za ocieplenie robi wełna. W sposób przeciętny jak na dzisiejsze
    mozliwosci :)

    > Baaaardzo merytorycznie, zresztą wyżej dało się zauważyć że jeszcze śpisz ;)

    o czym dyskutowac? ze nie da sie okien prawidlowo zamontowac? no jak tak uwazasz to
    ok, ja uwazam inaczej.

    b.