    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sat, 6 Aug 2016 04:48:40 -0700 (PDT)
    <57a4f2e6$0$15206$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@g...com>
    <57a5cbcf$0$641$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Wentylacja ocieplenia
    From: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu sobota, 6 sierpnia 2016 13:36:49 UTC+2 użytkownik MK napisał:
> [...]
    uwazasz to ok, ja uwazam inaczej.

    okien, to ja, zamiast dopilnowac mntażu okien, wyprzedzająco spartaczę sobie montaż
    ocieplenia.

    lekko zawilgocony samoistnie zawilgaca sie bardziej. Bzdura.

    > Tak sobie palnąłeś że bzdura czy masz jakieś argumenty? Jeśli w Twoim
    > perfekcyjnym wykonaniu nastąpi przeciek z różnych przyczyn, a na
    > przestrzeni dziesiątków lat wykluczyć tego nie możesz to wada będzie się
    > pogłębiać

    Bzdurą są opowiesci o homeostatach, zajechałes pseudonaukowym bełkotem w którym sie
    zresztą pomyliłes. Daj spokój takiej gadce. Zatem lepiej po prostu gadac o wodzie w
    scianach, owszem, również w kategoriach fizycznych - ale z dokładoscią techniczną.

    > Mam wrażenie że wywołuje u Ciebie dysonans poznawczy bo wykonałeś w
    > sposób niewłaściwy tylko przyznać się do błędu nie potrafisz.

    dokładnie tak samo to odczytałem - ty tę szczelinę masz i bronisz jej z uporem godnym
    lepszej sprawy. Masz ją?

    strona psychologiczna sie zmienia :)

    b.