  • Data: 2011-05-18 19:20:04
    Temat: Re: Wielki szum wody w ścianie
    Od: owp <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-05-17 20:03, Agatka@ pisze:
    > Czy podpowiecie ze swojego doświadczenia dlaczego mamy bardzo duży szum
    > wody w ścianie?
    > Nowy blok, za salonem jest chyba kuchnia i łazienka sąsiadów, więc
    > wieczorem po 22:00 słychać wielki szum w ścianie płynącej wody! Taki
    > szumiący wielki wodospad!
    > Takiego szumu wody w instalacji kranowej nie spotkałem. O co chodzi? Czy
    > może nowoczesne przewody plastikowe są małej średnicy i wymuszają duże
    > prędkości wody, która wtedy bardziej szumi? Może te rurki powinny mieć
    > izolację akustyczną-tłumiącą i wyciszającą, bo raczej jej nie mają.
> [...]
    U mnie tez tak jest. Sąsiadka się wprowadziła i jak odkręca wodę w
    łazience, to słychać bardziej, niż z mojej. U mnie podobny dźwięk jest,
    gdy przykręcę kurek do połowy, zmniejszając strumień wody - taki głośny
    szum. Pewnie ma jakiś zator, ale nie wiem, mówiła, że remontowali jej
    partacze i zostawili rozgrzebaną łazienkę, na dodatek przeciekała woda
    przez naszą ścianę, więc nie wiem co tam się działo...