  • Data: 2009-10-27 07:47:08
    Temat: Re: Wietrzenie po wybudowaniu
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marek Butrym" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hc5dtl$gi8$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Witam,
    >
    > Ktoś mi powiedział, że dom po wybudowaniu i zadaszaniu powinien postać rok
    > zanim wstawi sie okna by przewietrzył się celem wywiania wilgoci.
    > Jeśli nie to będzie grzyb.

    Dobrze wietrzyć i żadnego grzyba nie będzie
    > Ma to sens?
    >
    > Ja chciałbym na wiosnę zaczą się budowac a na jesieni wprowadzać się.

    Spokojnie zdążysz jak dograsz ekipy. Ja wprowadziłem się po 8-9 miesiacach
    od wytyczenia przez geodetę zarysu budynku(wprowadziłbym się nawet miesiąc
    szybciej ale z wodociągami walczyłem o sensowne warunki przyłącza).
    Jak możesz to nie czekaj ze startem do wiosny tylko zaczynaj już teraz. Jak
    zima bedzie łagodna to sporo podciagniesz, a jak będzie ostra to najwyzej
    będziesz miał przestój.

    Krzysiek