  • Data: 2017-04-21 15:55:13
    Temat: Re: Wieża ciśnień zamiast zbiornika ciśnieniowego
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    > Mialbys opory zeby napic sie wody z wlasnej spluczki? Oczywiscie nie
    > zakladam sytuacji ekstremalnej ze jest wojna i nic nie piles przez
    > dwa dni.

    To zależy, jedna spłuczka jest użytkowana na okrągło i tam zawsze świeża
    woda jest, więc nie specjalnie miałbym opory.
    Ale już druga jest w piwnicy i tam woda stoi czasem 2 tygodnie, myślę że
    po przegotowaniu też bym się skusił.
    Ale mi nie chodzi o różnicę w jakości wody między spłuczką a wieżą
    ciśnień a o ilość tej wody i odpowiednie ciśnienie. Żeby użytkować
    domową wieżę ciśnień, poza jej wysokością, musi ona mieć też odpowiednio
    dużą objętość, żeby osiągnąć jakiś zmierzony komfort. Jednemu starczy
    zbiornik 100l a drugiemu 1000l będzie za mało, lepiej przechowuje się
    tonę czegokolwiek w piwnicy niż na piętrze lub strychu.