  • 1. Data: 2022-03-22 06:40:35
    Temat: Re: Wina Tuska!
    Od: Runt <t...@b...prv>

    do-tvp-siejecie-nienawisc-miedzy-polakami-w-czas,nId
    ,5892812

    > Na nikim to co sam skomponowałes z kilku moich wpisów nie robi wrażenia. Wszyscy
    wiedzą jaki chuj złamany jest z ciebie pizdziak vel runt dziura w dupie z Klewek.
    Znowu uderzyłeś jajami w kolano rumunke. Jej opiekun Aleksandru jak cię złapie to
    upierdoli ci łeb i nasra do dziury. Odetchnie twój stary bo go nie będziesz kopał jak
    nogę do szczania będzie podnosił.
    do budy sowiecki parobku!