    From: "Irokez" <h...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Wkrętarka akumulatorowa
    Date: Wed, 9 Dec 2009 17:28:06 +0100

    Użytkownik "Maestro" <m...@p...com.pl> napisał w wiadomości
    news:hfo0eb$akq$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Bo ci co sie odezwali korzystali tylko z takiego. Nie wiedzą więc
    > w czym prócz ceny tkwi różnica.
    > Ja mam dwie: jedną tanią 14V, drugą profesional Hilti, kosztowała
    > coś koło 800PLN - tę dostałem mocno zużytą w firmie budowlanej,
    > ale od czasu jak ją mam, nie wziąłem już do ręki tamtej taniej.
    > Różnica jest we wszystkim na korzyść Hilti. Na łeb wali taki
    > parametr jak czas pełnego naładowania: 15minut (tania: kilka godzin),
    > poręczność, ciężar, długość czasu pracy, manipulacja końcówkami,
    > głośność pracy, precyzja sprzęgiełka, walizka-opakowanie,
> [...]

    Nosz kurde, a skąd wiesz czego ja używam? Poza tym co to za tani badziew
    masz że kosztowało 800zł? Za moja akumulatorową Hilti trzeba było dać 2500.
    Pomyśl zanim coś napiszesz.
    Człowiek potrzebuje do majsterkowania a Ty wyskakujesz z maszyną za 8 stów.
    Jak będzie potrzebował takiej maszyny do pracy prawie zawodowej to sobie
    taką kupi - bo ona na siebie zarobi.
    Hilti za 2 i pół koła zarabia na siebie, Bosch niebieski 14.4V też, Skill
    12V okazało się że szkoda było kasy bo jest słaba i szybko umierają baterie
    jak do moich zastosowań, już lepiej ta Toya co wspomniałem działa.

    ładowanie w 15 minut to jest pozorna zaleta - jak na siebie zarabia to i
    owszem, bo baterie ładowane pradem 4C nie przejdą tylu cykli co ładowana
    pradem 1C czy 1/2C
    wygląd? - no tutaj to juz monitor oplułem...

    --
    Irokez