  • 1. Data: 2010-05-13 05:43:25
    Temat: Woda przecieka przez strop
    Od: "P" <d...@g...pl>

    Witam

    Sytuacja:
    Budynek ze stropodachem - tarasem.
    Wylany strop podstawowy ( terivy + B20 ).
    Z przyczy niezależnych wykonany częsciow w zeszłym roku
    a częściowa w zeszłym tygodniu.
    Zaizolowany i przykryty papą (łączenia pozgrzewane).
    Na to bedzie robiony styro, foli i górna wylewka ze spadem.

    Problem:
    Cześć nowsza stropu wylana nieco nizej niż starsza (partactwo ekipy)
    przez co zbiera się na papie woda i tworzy kałuże.
    Niestety ta woda znajduje ujście i PRZECIEKA przez strop (nowszy)
    do pomieszczenia pod spodem.

    Pytanie:
    Czy należy:
    a) kazać zdzierać papę i nadlewać strop nowszy celem wyrównania
    b) nie przejmować się, ale zadbać aby górna wylewka miała spadek
    c) kazać porprawić szczelność papy

    Th in Adv

  • 2. Data: 2010-05-13 06:40:09
    Temat: Re: Woda przecieka przez strop
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Użytkownik "P" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > a) kazać zdzierać papę i nadlewać strop nowszy celem wyrównania
    > b) nie przejmować się, ale zadbać aby górna wylewka miała spadek

    Ja myślę że trzeba kazać to zrobić porządnie, czyli zerwać papę, wyrównać
    strop i położyć papę na nowo. Oczywście na koszt ekipy. Myśl kategoriami lat
    eksploatacji, w dłużsej perspektywie leczenie syfa pudrem nic nie daje
    --
    Jackare

  • 3. Data: 2010-05-13 07:48:06
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "Jackare" <j...@i...pl> wrote in message
> [...]

    > lat eksploatacji, w dłużsej perspektywie leczenie syfa pudrem nic nie daje

    Tak trzeba zrobić. I pomiędzy wyrównywaniem np. klejem do glazury, a
    położeniem papy odczekać z miesiąc aż woda z kleju odparuje, bo znowy papa
    odpadnie.