eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieWoodstock czy Światowe Dni Młodzieży- gdzie posłać córkę? › Re: Woodstock czy Światowe Dni Młodzieży- gdzie posłać córkę?
  • Data: 2016-07-19 15:24:24
    Temat: Re: Woodstock czy Światowe Dni Młodzieży- gdzie posłać córkę?
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-07-19 o 14:18, s...@g...com pisze:

    > No średni wiek wyprowadzki z domu:
    > http://blogs.psychcentral.com/single-at-heart/2012/0
    6/leaving-home-in-15-countries-how-old-are-the-grown
    -children-when-they-leave-and-how-far-do-they-go/

    > A tu bardziej obrazowo:
    > http://brilliantmaps.com/europe-live-parents/

    Brawo Grecja. :-)

    > Jak masz rodzica dewota to moze zabronić jechać na woodstock bo przywieziesz
    szatana do domu. :)

    Myslisz, ze taka pipa? :-)

    > A to inna sprawa, ludzie nie umieją się bawić albo może odwrotnie, bawią się tak
    jak chcą tylko muszą to robić pod przykrywką.
    > Bo zamiast sie schlać tak jak chcą i lubią to społeczeństwo na nich wymaga aby to
    chlanie było z jakiejś okazji.

    > A oni by woleli szybko, do lustra i do wyra z miską przy boku...
    >
    > Ja nie wiem, gust mam inny ale rozumiem że ludzie mają różne potrzeby :)

    Potrzeby moze i tak, ale zeby nic nie zobaczyc poza trawnikiem o swicie?
    Moze i to fajne, ale nie trzeba jechac chu wie gdzie.

    Pozdro.. TK