eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieWoodstock czy Światowe Dni Młodzieży- gdzie posłać córkę? › Re: Woodstock czy Światowe Dni Młodzieży- gdzie posłać córkę?
  • Data: 2016-07-20 11:18:18
    Temat: Re: Woodstock czy Światowe Dni Młodzieży- gdzie posłać córkę?
    Od: MK <m...@b...cn> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.07.2016 o 08:00, Kris pisze:

    > Jakby tu zostały same dinozaury usenetu przestrzegające netykietę to myślę zze w
    Multipli by się wygodnie zmieścili tylu ich zostało. Nadir pisał- usenet zamiera,
    netykieta może i była potrzebna 20lat temu. Teraz chamskie przypierdzielanie się że 3
    literek brakuje to sztuka dla sztuki.
    > Taka ogromna ilości postów powstaje że aż trzeba do filtrowania programy zapodawać?
    I tak większości już chyba z google groups korzysta a to już wg niektórych samo w
    sobie jest niezgodne z net....
    > Pomijam że zwroty typu debil, psychopata, pojebus czy chociażby misiek to raczej
    zgodne z netykietą nie są.
    > Ale znów gadamy nie na temat grupy;)

    Użycie słowa psychopata w stosunku do Ciebie uzasadniłem i w takim
    przypadku nie jest to wyzwisko tylko określenie.
    Nie zanegowałeś niczego w moim uzasadnieniu wręcz nadal potwierdzasz.
    Z kolei nazywanie zwrócenia uwagi chamskim przypierdalaniem to co to
    jest? Wyższa kultura wypowiedzi?
    Jakoś nie raczyłeś odnieść się do przyklejania mi łatki chama tylko
    nadal to robisz.