    From: Roman Tyczka <n...@b...no>
    Subject: Re: Wy się tutaj z jakąś fotowoltaika
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Sender: r...@t...no.found
    Date: Fri, 28 Feb 2020 17:24:09 +0100

    On Fri, 28 Feb 2020 05:32:05 -0800 (PST), Kris wrote:

    > Co do /w może masz rację
    > ale z drugiej strony nie ma obowiązku robienia tylko racjonalnych rzeczy

    Pewnie, można sobie robić rzeczy idiotyczne lub choćby nie trzymające się
    kupy, a nawet nie mających podstaw w logice.
    Gorzej, gdy się z takimi rewelacjami idzie pomiędzy ludzi i im wciska kit,
    że to prawda próbując przy tym wyłudzić pieniądzę. Dokładnie tak działało
    Amber Gold.

    > Jeśli ktoś ma kaprys aby podczas podlewania ogródka migała mu żaróweczka zasilana z
    prądnicy napędzanej woda podlewająca ogródek to mnie nic do tego.

    Spoko.

    > Tak samo z blokiem gdzie mam mieszkanie. Mam tam tez piwnice i głowna rura akurat
    przez ta piwnice przełazi. Gdybym tam zainstalował pradnice napędzana wodą z tej rury
    to jest duża szansa że przez większość dnia i wieczoru piwnica by oświetlona była.
    > Pomijając koszt prądnicy, koszt tego światła dla mnie byłby pewnie zerowy
    > 12 rodzin w tej kamienicy tez pewnie by to kosztowało jedynie spadek ciśnienia(może
    nawet niezauważalny) wody. Czyli nawet in plus bo mniejsze ryzyko pękania wężyków*
    itp.;)

    Tu już nie spoko, bo bez pytania o zgodę podkradzasz komuś ciśnienie. I nie
    jest ważne ile tego spadku będzie, dużuo czy mało, to bardzo relatywne.
    Dokładnie tak mógłby właściciel stacji bezzynowej podbierać po 30 ml z
    każdego sprzedanego litra, chciałbyś by Ci tak rżnięto? Albo kilogram cukru
    miałby 970 gram. Itd. Chcesz być tak dymany, bo traciłbyś "jedynie spadek"
    wagi?

    > *akurat tam ciśnienie wody jest duże i znam dwa przypadki ze wężyk pękł
    > Jeden to moje mieszkanie i zalane przez to dwa niżej położone

    Wow, zaczynasz kreować się na dobroczyńcę kradnąc coś komuś, jesteś prawie
    jak komunizm.

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka