  • Data: 2020-02-28 20:55:15
    Temat: Re: Wy się tutaj z jakąś fotowoltaika
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    >No ba, nawet zaoszczędzą, bo >pod prysznicem mniej wody >zużyją. Powinni
    >za to jeszcze odpalić ci >jakiś procent.

    Ja tam generalnie bym od nich nic nie brał. Na chleb inaczej zarabiam. Ale
    coniektorzy PLN-ny wydają kupując cudaki zwane perlatorami czy jakoś tak. Żeby mniej
    wody zużyć ponoć.

    >Co prawda cykl prania się
    >wszystkim wydłuży i na
    >zapełnienie wanny trzeba >czekać dłużej, no ale
    >to dla ich dobra przecież.

    No przecież- na perlatorach zaoszczędzą

    >Powinni zrozumieć.

    Nie ma szans aby zauważyli

    >Eww. można coś o ekologii
    >jeszcze dorzucić.

    A ten wątek proszę rozwiń- nagroda dla mnie jakaś czy cuś że kamienica rocznie
    xxxlitrów wody mniej zużyła?