  • Data: 2020-03-16 12:08:57
    Temat: Re: Wy się tutaj z jakąś fotowoltaika
    Od: abomito <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 25 lutego 2020 23:01:33 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > pierdolicie a tutaj Polak patriota zrobił
    > http://polscott24.co.uk/projekt-generatora-energii-2
    2-kw/

    Onegdaj przyjechali do mojego zakładu wynalazcy, którzy chcieli sprzedać
    optymalizator energii(czy cóś podobnego). Mieli listy polecające z poważnych zakładów
    które ono tryko kupiły i się sprawdziło. Akurat miałem dwa jednakowe urządzenia-tak
    po niecałe 100kW. Powiedziałem, że podłączymy jedno takie urządzenie przez ichnie
    "cóś" a drugie będzie jako porównanie.
    Kurde, szkoda że nie przyjechali...
    Pozdro. abomito